آخرین اخبار

کسب سهمیه برای المپیک چندان دور از انتظار نیست / از مسئولین شهر چیزی ندیده‌ایم + فیلم


علیرضا مهمدی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص ورود به رشته کشتی گفت: در سال ۱۳۹۲ بعد از دیدن مسابقات طالب نعمت‌پور در جام جهانی که در سالن هفت تیر برگزار می‌شد به کشتی علاقمند شدم. خیلی خوشحالم که تا کنون به اهداف کوتاه مدتی که مد نظر داشتم رسیدم و امیدوارم به کمک خداوند به اهداف دیگری که دارم در این رشته برسم.

وی درباره مسیر سختی که برای رسیدن به تیم ملی گذرانده نیز ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ به تیم ملی جوانان راه پیدا کردم و سختی‌های زیادی در این مسیر گذراندم و خدا را شاکرم در دومین سال در جوانان فیکس شدم، ولی به دلایلی به مسابقات اعزام نشدم. در سال بعد در یک وزن بالاتر در مسابقات جوانان کشور، آسیایی و جهانی طلا گرفتم و در این سال هم به شکر خدا فیکس تیم بزرگسالان شدم.

مهمدی در ادامه افزود: پس از مسابقات آسیایی که سوم شدم، تمرینات خود را پیگیری کردم و از مربی و آقای نعمت پور کمک گرفتم و در مسابقات جهانی بی عیب و ایراد کشتی گرفتم، ولی در مسابقه فینال نتیجه را به تجربه زیاد حریف واگذار کردم و صاحب مدال نقره شدم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با مسابقات پیش رو اظهار داشت: مسابقات کشوری بخاطر مسابقات المپیک پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است و کسب سهمیه برای المپیک چندان دور از انتظار نیست.

مهمدی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از رشته کشتی عنوان کرد: خود فدراسیون کشتی و آقای دبیر به طور تمام و کمال پای کشتی ایستاده‌اند و شرکت گروه ملی فولاد کار بزرگی کرده و برای اولین بار تعدادی کشتی گیر خوزستانی را استخدام کرده است و امیدوارم خوزستان قطب کشتی فرنگی نماینده بیشتری داشته باشد.

وی در رابطه با انتظاراتی که از مسئولین دارند نیز گفت: با وجود اینکه در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم، ولی از مسئولین شهری چیزی ندیده‌ایم. در مسابقات بلگراد از پنج مدال سه مدال را خوزستان گرفته است، ولی چرا نباید پتروشیمی و شرکت‌های خوزستانی ورزشکاران را استخدام کنند و پشت ورزش اول کشور بایستند. سال المپیک است و هر چقدر از نظر مالی دغدغه نداشته باشیم می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: خانواده در تمامی مراحل زندگی و برد و باخت‌ها کنار من ایستاد و پدرم حتی حاضر بود پیراهن تن خود را بفروشد تا خرج من کند و از آن‌ها تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. از رسانه‌ها نیز بخاطر حمایت از ورزشکاران تشکر می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه