آخرین اخبار

امیدوارم موفقیت‌هایم در سال جدید ادامه داشته باشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مجلل در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات این روزهایش اظهار داشت: مدت زیادی است که در اردوی تیم ملی هستم. تا بازی‌های آسیایی که در تهران و بعد از آن در روسیه اردو بودیم و بعد از بازی‌ها هم اردوی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا و بلافاصله بعد از آن اردو و تست انتخابی برای مسابقات کسب سهمیه را دنبال کردیم.

وی ادامه داد: چند روزی استراحت داریم که البته با برنامه سرمربی تیم در این چند روز هم تمرینات خاصی را دنبال می‌کنیم و از روز‌های اول فروردین اردوی پایانی را در ارومیه برای حضور پرقدرت در مسابقات کسب سهمیه پی می‌گیریم.

مجلل با بیان اینکه «اولین بار است که در اردوی ملی در ارومیه پارو خواهد زد» اظهار کرد: حس خوبی دارد که در شهر خودت میزبان دوستان دیگر ملی‌پوشت باشی. مدت زیادی بود که ارومیه میزبان اردوی روئینگ نبود. خوشبختانه با انتخاب آقای محسن شادی به عنوان رئیس هیات آذربایجان غربی، قایقرانی استان به روز‌های خوب خود برمی‌گردد و یکی از نشانه‌های آن میزبان اردوی مهم پایانی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک است. امیدوارم برپایی این اردوی رونق قایقرانی ارومیه را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: این اردوی برای ما لازم بود. به هر حال ما باید در مسافت بلند تمرین کنیم و پیست دریاچه آزادی یک کیلومتر است. حالا می‌توانیم پیش از مسابقه در مسافت بلند سد شهر چای آماده مسابقات شویم.

مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو درباره رقابت‌های کسب سهمیه گفت: من اولین تجربه این مسابقات را دارم و البته با توجه به نتیجه بازی‌های آسیایی و قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا بسیار امیدوارم. زحمات و فشار زیادی تحمل کردم تا به جایگاه الآنم برسم، امیدوارم تلاش‌های خودم و همه کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند با کسب سهمیه جبران شود.

مجلل همچنین گفت: سال ١۴٠٢ برای من سال بسیار خوبی بود و پیشرفت زیادی داشتم. اولین مدال‌های بین‌المللی‌ام را امسال گرفتم. خصوصا مدال بازی‌های آسیایی ارزش بسیار زیادی برایم داشت. امیدوارم در روز‌های اول سال ١۴٠٣ با کسب سهمیه سال رویایی را آغاز کنم و بتوانم یکی از نمایندگان قایقرانی ایران در المپیک پاریس باشم.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه