بازار

بررسی تخصصی هیوندای وراکروز

زمانی که وراکروز در سال 2008 وارد بازار شد، اولین خودروی اسپرت/کاربردی فول سایز هیوندای بود. هیوندای وراکروز همچنین تلاشی بلندپروازانه برای پر کردن فضای خالی بالای کراس اوور سایز متوسط ​​سانتافه بود.

هیوندای وراکروز 2012 SUV دارای هفت صندلی است — اما صندلی های ردیف سوم بهترین گزینه برای کودکان و نوجوانان است. 13.4 فوت مکعب بار در پشت ردیف سوم ارائه می کند. ظرفیت بار با نشستن صندلی عقب به 40.0 فوت مکعب و با تا شدن ردیف دوم به 86.3 فوت مکعب افزایش می یابد.

وراکروز از یک موتور 3.8 لیتری V-6 با زمان بندی متغیر سوپاپ ها استفاده می کند که منحصراً به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می شود. دیفرانسیل جلو استاندارد است و تمام چرخ محرک اختیاری است. این موتور 260 اسب بخار قدرت و 257 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این مدل در مدل پایه GLS با طراحی زیبا و تریم محدود لوکس و پر از تکنولوژی موجود است. هیوندای لکسوس RX 350 را برای سطوح بهینه در وراکروز هدف قرار داده است. فضای داخلی باکیفیت، قابلیت رانندگی، ارزش و استایل آن، آن را به یک بازیکن رقابتی، اما تا حد زیادی نادیده گرفته شده در بخش بازار تبدیل کرده است.

کمپرسور کولر سوناتا استوک و در حد نو با قیمت مناسب

 

 

سبک بدنه: کراس اوور SUV

  • موتور: 3.8 لیتر V-6
  • گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک

تغییرات زیادی برای بزرگ ترین کراس اوور SUV هیوندای ایجاد نشده است. این خودرو دارای جلوپنجره بازار اروپا و رینگ های 18 اینچی هایپرنقره ای است. تریم لیمیتد دارای گرمکن استاندارد صندلی‌های ردیف دوم و در دسترس بودن سیستم ناوبری آلپاین است. به غیر از تغییرات فوق الذکر، کراس اوور وراکروز 2012 اساساً حمل و نقل است. همه تریم ها دارای موتور، گیربکس و صندلی های سه ردیفه یکسان هستند.

کمپرسور کولر کمری استوک و در حد نو

کمپرسور کولر اپیروس استوک و در حد نو

بزرگترین SUV هیوندای فضای زیادی برای مسافران و/یا بار دارد. نمای بیرونی وراکروز 2012 دارای خطوط ظریف و بدنه ای متناسب است. چراغ‌های سه‌طبقه‌ای در اطراف گلگیرها می‌پیچند و بالا می‌روند. مدل‌های 2012 دارای گریل بازار اروپا و چرخ‌های اختیاری 18 اینچی هایپرنقره‌ای هستند. تمام نشانه‌های طراحی آن با هم ترکیب شده و ظاهر یک وسیله نقلیه گران‌تر را به ارمغان می‌آورد. هیوندای مدعی است که دارندگان لکسوس RX را با وراکروز هدف قرار داده است.

هیوندای لکسوس RX را برای سطوح سر و صدای داخلی هدف قرار داده است و برای رسیدن به هدف خود از مقدار زیادی مواد خاموش کننده صدا استفاده می کند. وراکروز به خوبی عرضه می شود و مدل های محدود دارای صندلی های چرمی با قدرت برای هر دو صندلی جلو و تنظیمات حافظه برای صندلی راننده هستند. سیستم صوتی AM/FM/XM/CD/MP3 با شش بلندگو و پورت USB استاندارد است. Limited یک سیستم صوتی اینفینیتی با هشت بلندگو و یک سی دی تعویض شش دیسک اضافه می کند. یک سیستم ناوبری آلپاین با 10 بلندگو در لیمیتد اختیاری است.

وراکروز از نسخه‌ای از موتور 3.8 لیتری V-6 موجود در جنسیس سدان و جنسیس کوپه استفاده می‌کند، اما برای انجام وظیفه SUV دوباره تنظیم شده است. در این کراس اوور بزرگ، 260 اسب بخار قدرت و 257 پوند فوت گشتاور تولید می کند و به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل می شود. این پیشرانه که با سیستم چهارچرخ متحرک اختیاری تعبیه شده است، قادر است وراکروز را در 8.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و با سرعت 86.5 مایل در ساعت به یک چهارم مایل 16.3 ثانیه ای برسد. گیربکس شش سرعته به آرامی تعویض می شود. سیستم تعلیق محکم و فرمان سریع وراکروز به راننده اطمینان می دهد وقتی جاده شروع به انحنا می کند.

مانند تمام هیوندای ها، وراکروز به صورت استاندارد با چندین ویژگی ایمنی عرضه می شود. شش کیسه هوا استاندارد هستند از جمله: دو کیسه هوای جلو، همراه با کیسه هوای برخورد جانبی راننده و سرنشین جلو، و پرده هوای جانبی جلو و عقب. همچنین سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم کمکی ترمز به صورت استاندارد هستند. وراکروز با مناطق مچاله شدن جلو و عقب و یک ستون فرمان جذب کننده انرژی طراحی شده است. سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS) نیز استاندارد است.

  • FWD: 17 mpg شهر / 22 mpg بزرگراه
  • AWD: 16 mpg شهر / 21 mpg بزرگراه
  • داخلی زیبا
  • ارزش فوق العاده
  • تجهیزات ایمنی فراوان
  • فرمان هیدرولیک
  • ردیف سوم محکم
  • قدرت کافی نیست
  • انتقال آهسته
  • تعلیق محکم
  • یک لکسوس RX با نرخ پایین

منبع : نظری استوک

نوشته های مشابه