بازار

بهترین تلویزیون های ال جی

تلویزیون های ال جی توسط شرکت الکترونیکی کره جنوبی ال جی الکترونیکس تولید می شوند. ال جی از سال 2013 دومین تولید کننده تلویزیون ال سی دی در جهان بوده و همچنین چهارمین شرکت بزرگ مستقر در کره است.

ال جی در سال 1966 با تلویزیون 19 اینچی سیاه و سفید VD-191 وارد بازار تلویزیون کره شد. ال‌جی اولین تلویزیون پلاسما 60 اینچی جهان را در سال 1998 عرضه کرد. در سال 2010، ال‌جی اولین تلویزیون OLED این شرکت به نام 15 اینچی LG 15EL9500 را تولید کرد. ال‌جی به اصلاح فناوری خود ادامه داد و در سال 2012 یک تلویزیون OLED 55 اینچی را عرضه کرد که بزرگترین در نوع خود در آن زمان بود.

از سال 2020، خط تلویزیون های ال جی شامل تلویزیون های OLED، تلویزیون های نانو سلولی، تلویزیون های 8K و تلویزیون های 4K Ultra HD می شود. فناوری نانو سلول این شرکت ادعا می کند که رنگ ثابتی را از هر زاویه دید ارائه می دهد و می تواند تا یک میلیارد رنگ را پشتیبانی کند. تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با منابع HDR (محدوده دینامیکی بالا) سازگار هستند.

خدمات ال جی در مشهد

ال جی فقط یک برند برجسته تلویزیون نیست. انتخاب تلویزیون های OLED، NanoCell و LED توسط این شرکت به این معنی است که LG نسبت به بسیاری از سازندگان تلویزیون، طیف وسیع تری از پیشنهادات را دارد. از تلویزیون‌های فوق‌العاده تا مقرون‌به‌صرفه و مبتدی را دارد. تلویزیون‌های ال‌جی سال‌ها است که در فهرست بهترین تلویزیون‌های خانگی است.

lg-tv-بهترین-تلویزیون
lg-tv-بهترین-تلویزیون
بهترین تلویزیون های ال جی کدامند؟
 
در حالی که ال‌جی تعداد انگشت شماری از مدل‌های مختلف تلویزیون را ارائه می‌دهد، ما دریافتیم که تلویزیون‌های OLED ال‌جی همواره از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. از تلویزیون سطح پایه LG BX OLED تا تلویزیون پریمیوم LG G1 OLED - یا حتی غول 88 اینچی LG ZX 8K OLED - بهترین تلویزیون ال‌جی فقط یک ارزش خوب نیست، بلکه برخی از بهترین تلویزیون‌هایی هستند که می‌توانید بخرید. 
 
برای این منظور، ما احساس می کنیم که LG G2 OLED در حال حاضر بهترین تلویزیون ال جی در بازار است. بله، LG C1 ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد، اما LG G2 از پنل نسل بعدی ال جی با استفاده از فناوری OLED evo برای روشنایی و رنگ بهتر استفاده می کند. اگر در محدوده قیمت شما قرار دارد، ما آن را به شدت توصیه می کنیم.
 
برای یک گزینه واقعاً مقرون به صرفه، تلویزیون OLED LG BX زمانی بسیار مقرون به صرفه است که متوجه شوید همچنان کیفیت OLED را ارائه می دهد. برای تعمیرات تلویزیون به سایت نمایندگی ال جی در مشهد مراجعه کنید.

تلویزیون های ال جی در CES 2022

تلویزیون-8k- ال-جی
تلویزیون-8k- ال-جی

مجموعه تلویزیون‌های ال‌جی برای سال 2022 در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد و مملو از OLED‌های تازه‌سازی شده و تعداد زیادی Mini LED QNED است. قابل ذکر است، مجموعه امسال نوید روشن‌ترین تلویزیون OLED، کوچک‌ترین تلویزیون OLED و سازگارترین تلویزیون QNED با رنگ‌ها را می‌دهد.

OLED evo برای سری گالری ال‌جی بازگشته است، اما اکنون به سطح C محبوب منتقدان نیز گسترش می‌یابد که برای اولین بار در پیکربندی 42 اینچی عرضه می‌شود.

امسال، سری گالری ممتاز ال‌جی G2 با OLED evo از سری C با فناوری دفع گرما جدا خواهد بود، که هدف آن روشن‌تر کردن پنل نسبت به بهترین تلویزیون‌های OLED موجود در بازار است.

در همین حال، ال‌جی به دور از OLED، مجموعه‌های QNED مینی ال‌ای‌دی بیشتری را با درجات متفاوتی از کم‌نور کردن دقیق برای سطوح کیفیت تصویر نزدیک به OLED اضافه می‌کند.

به لطف پردازنده 4K هوش مصنوعی Alpha Gen 5، تلویزیون‌های 2022 ال‌جی باید ارتقاء مقیاس‌پذیری را در کنار سایر ویژگی‌های هوشمند جدید مانند نمایه‌های کاربر انتخاب‌شده و ابزارهای بازی به‌روز دریافت کنند. در مجموعه‌های OLED نیز شاهد افزایش سخت‌افزار صوتی و تلاش‌های پایداری خواهیم بود.

نسخه 2022 تلویزیون‌های OLED پریمیوم سری G ال‌جی آمده است — و فوق‌العاده است. ال‌جی G2 OLED تقریباً از هر نظر نسبت به G1 سال گذشته بهبود یافته است. روشنایی مدت‌ها نقص OLED بوده است، اما در آزمایش ما متوجه شدیم که ال‌جی G2 به 590.54 نیت رسیده است – بسیار بالاتر از 412.05 G1، البته با نتیجه 713.65 سونی A80J همخوانی ندارد. و روشنایی تنها یکی از جنبه‌های عملکرد آن است که ما را تحت تأثیر قرار داده است، با دقت رنگ، وسعت رنگ و زمان‌های تأخیر که همگی در آزمایش ما به خوبی پیش رفتند. و البته رنگ مشکی عمیقی را که ما از OLED انتظار داریم دریافت می کنید.

تلویزیون-ال-جی-رزولوشن-بالا

آیا تلویزیون های 8K ال جی ارزش خرید دارند؟

مانند رقبای سامسونگ و سونی، ال‌جی تعداد انگشت شماری تلویزیون 8K را در مجموعه مدل‌های خود دارد. مجموعه‌های 8K شامل مدل‌های OLED بسیار گران‌قیمت مانند ال‌جی ZX 8K OLED است، اما مدل‌های غیر OLED8K نیز وجود دارد، مانند تلویزیون 75 اینچی ال‌جی QNED MiniLED 99 سری 8K که به قیمت 3499 دلار یا کوچک‌تر به فروش می‌رسد. نسخه 65 اینچی با قیمت 2499 دلار به فروش می رسد.

اما حتی با هر دو مدل OLED چشمگیر 8K و مجموعه‌های مقرون به صرفه QNED 8K، ما خرید تلویزیون 8K ال‌جی یا هر تلویزیون 8K را توصیه نمی‌کنیم. بدون محتوای واقعی 8K موجود، وضوح بالاتر صفحه نمایش 7680 در 4320 ارزش هزینه اضافی را ندارد. مجموعه‌های 8K ال‌جی فوق‌العاده به نظر می‌رسند، اما ما به کسی توصیه نمی‌کنیم امسال پول خود را برای تلویزیون 8K خرج کند.

تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد

تلویزیون 8Kچیست؟

اگر از آن دسته ای نیستید که اخبار مربوط به تلویزیون ها و فناوری نمایشگر را دنبال کنید، ممکن است فقط درباره تلویزیون های 8K بشنوید و متعجب باشید که واقعاً چیست. ویژگی بارز تلویزیون 8Kرزولوشن صفحه نمایش با چهار برابر پیکسل بیشتر از صفحه نمایش 4Kاست.

تلویزیون های فول اچ دی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل هستند، از این رو نام رایج دیگر فول اچ دی، 1080p است. این بهترین وضوحی است که از پخش تلویزیون و اکثر سرویس های تلویزیون کابلی و ماهواره ای می بینید و وضوح ارائه شده توسط دیسک های استاندارد بلوری است.

8K جدیدتر وضوح چهار برابر با 7680 در 4320 پیکسل را ارائه می‌کند که نام 8K کوتاه‌نویسی مناسبی برای ارائه دو برابر تراکم پیکسلی افقی 4K است. این در مجموع 33,177,600 پیکسل است – یک گام چشمگیر از تقریباً 2 میلیون پیکسلی که در یک تصویر فول اچ دی می بینید.

آیا واقعا 8K بهتر از 4K است؟ بله، اما چند نکته وجود دارد. این وضوح بالاتر واقعاً چشمگیر است، اما فقط هنگام تماشای مواد 8K. مواد 4K ارتقا یافته تاثیر چندانی ندارند.

مسئله دیگر اندازه است. تلویزیون‌های 8K یکی از بزرگترین صفحه‌نمایش‌هایی هستند که امروزه می‌توانید بخرید، و این منطقی است، زیرا وضوح بالاتر بیشترین تفاوت را در یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ایجاد می‌کند. تلویزیون های کوچکتر از 75 اینچ ممکن است در واقع بهتر از مجموعه های 4K قابل مقایسه نباشند زیرا اندازه صفحه نمایش و فاصله ای که از آن مشاهده می شود بینندگان را قادر به دیدن تفاوت زیادی نمی کند. آیا در این اندازه های کوچکتر 4K بهتر از 8K است؟ اگر در همان فاصله از تلویزیون نشسته باشید.

خط آخر: یک تلویزیون 8K وضوح بالاتری نسبت به تلویزیون های 4K ارائه می دهد.

 برای کسب اطلاعات کامل تری از تلویزیون های ال جی کلیک نماید.