بازار

خرید مستقیم انواع کفش اسکیت

همه ما می‌دانیم انجام ورزش همراه بالا رفتن سن می‌تواند تأثیر مثبتی در کند شدن روند پیری و بروز بیماری‌های مختلف ‌شود. اسکیت یکی از ورزش‌های هیجان‌انگیز و پر تحرک است که موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد مختلف می‌شود. برای داشتن لذت کافی از انجام ورزش اسکیت، تهیه کفش مناسب از مهم‌ترین نکات در این ورزش است. خرید مستقیم انواع کفش اسکیت از فروشگاه‌های معتبر به شما کمک می‌کند تا علاوه بر خرید محصول با کیفیت بتوانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

اجزای تشکیل دهنده کفش اسکیت

از جمله مهم‌ترین نکات قابل توجه در هنگام خرید مستقیم انواع کفش اسکیت، دقت در اجزای آن است. یک کفش اسکیت از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است.

بدنه اسکیت: معممولا از جنس پلاستیک سخت یا ترکیبات کربن در مدل حرفه‌ای‌تر است.

ترمز: در انتهای کفش و زیر پای راست قرار دارد.

جوراب: هر چه ضخامت بیشتری داشته باشد میزان حفاظت از پا و جلوگیری از وارد شدن آسیب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این در برخی موارد به منظور تمیز نمودن قابلیت جدا شدن نیز دارد.

ترک یا تیغه: این قسمت در زیرین کفش از جنس پلاستیک، کامپوزیت یا فلز است که در اسکیت‌های مختلف، اندازه‌های متفاوتی دارد. به طور مثال در اسکیت سرعتی و استقامتی بلند‌تر از نوع هاکی، مبتدی و نمایشی است.

بلبرینگ و بوش‌ها: هر کفش اسکیت از دو بلبرینگ و بوش‌های داخلی و خارجی تشکیل شده است.

چرخ‌ها: از مهم‌ترین قسمت‌های یک کفش اسکیت، چرخ آن است. چرخ‌ها بر اساس قطر و جنس آن می‌تواند در انواع مختلف تولید شود.

خرید کفش اسکیت

اگر شما هم به عنوان یک فرد مبتدی و تازه کار قصد شروع ورزش اسکیت را دارید، باید در هنگام خرید کفش اسکیت نکات مهمی را در نظر داشته باشید. انتخاب یک کفش اسکیت مناسب برای فرد مبتدی با توجه به وجود انواع مختلف آن در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلف می‌تواند سخت و گمراه‌کننده باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی با مربی خود مشورت نمایید.

در ابتدا کفشی را که از سطح مهارت خود کمی فراتر است و کاملاً اندازه پای شما است را انتخاب کنید تا ضمن حفظ تعادل بتواند از شما در برابر وارد شدن آسیب محافظت کند. ورزش اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، نمایشی، سرعتی و… انجام می‌شود. شما باید با توجه به نوع کاربرد و سبک مورد نظر خود، خرید کفش اسکیت را انجام دهید.

خرید کفش اسکیت با توجه به انواع آن

کفش اسکیت با توجه به عوامل مختلف مانند سن، جنسیت فرد، میزان سطح مهارت و… در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کفش اسکیت می‌تواند برای زنان و مردان در رده‌های سنی مختلف بچه‌گانه و یا بزرگسال در مدل‌های مختلف توسط کمپانی‌های متعدد تولید شود.

تهیه و خرید اسکیت بچه‌گانه به طور معمول در سن ۲ تا ۳ سالگی به منظور تفریحی یا آموزش انجام می‌شود. کفش اسکیت بچه‌ها از لحاظ ساختار مشابه با کفش رده سنی بزرگسال است. بیشتر کفش‌ها قابلیت تغییر اندازه را متناسب با سایز پا افراد دارد. بنابراین همراه با رشد کودک و بزرگ شدن اندزه پا می‌توان از این کفش‌ها استفاده بهینه داشته باشید.

انتخاب کفش اسکیت بر اساس برند تجاری تولید‌کننده

کفش اسکیت توسط برند‌های تجاری متفاوت همراه با خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی تولید و به بازار عرضه می‌شود. از معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده انواع مختلف کفش اسکیت می‌توان به کفش اسکیت فلایینگ ایگل، کفش اسکیت سبا و کفش اسکیت رولربلید اشاره کرد. تمامی برند‌های معرفی شده در دسته بهترین و معتبرترین مارک‌های کفش اسکیت در بازار ایران هستند که می‌توانید متناسب با میزان بودجه و سلیقه خود، کفش اسکیت خود را خریداری کنید.

هزینه خرید کفش اسکیت و عوامل تأثیرگذار بر آن

پارامتر‌های متعددی در هزینه خرید کفش اسکیت تأثیر دارند، از جمله کیفیت یاتاقان‌های استفاده شده در کفش به منظور سر خوردن بیشتر، چرخ‌های مرغوب، مستحکم و استاندارد با هدف ایجاد تناسب بیشتر، اندازه کفش به منظور راحتی پا، جنس قاب استفاده شده در فریم برای کنترل بهتر و… عواملی هستند که در میزان قیمت کفش اسکیت نقش به سزایی دارند.

توجه به قطعات تشکیل دهنده در خرید کفش اسکیت بدون واسطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عنوان مثال اگر قسمت بند‌های کفش به صورت قفل ریلی باشد، ایمنی و قیمت بالاتری نسبت به حالت چسبی دارد. فریم‌های مختلف مانند پلاستیکی، کامپوزیت و فلزی نقش مؤثری در قیمت کفش اسکیت دارد. میزان استقامت، دوام و مستحکم بودن کفش اسکیت موجب افزایش طول عمر آن می‌شود.

هر چه شما در خرید کفش اسکیت، هزینه کنید و یک محصول با کیفیت بالا را خریداری کنید، می‌توانید طول عمر آن را تضمین نمایید. خرید لوازم ورزشی مقرون به صرفه به شما در کاهش هزینه‌های مصرفی کمک شایانی می‌کند.

نکات مهم در هنگام خرید کفش اسکیت

این راهنمایی به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید کفش اسکیت بدون واسطه و از فروشگاه‌های آنلاین بتوانید یک کفش مناسب را خریداری کنید.

  • اندازه چرخ‌ها؛ هر چه چرخ‌ها کوچک‌تر، جابه جایی راحت‌تر است. چرخ‌های بزرگ‌تر برای سرعت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تهیه و خرید لوازم ایمنی مانند کلاه، زانوبند و… به منظور ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه
  • توجه به مدل کفش اسکیت متناسب با اندازه پا و نوع زنانه یا مردانه
  • توجه به میزان سطح مهارت فرد (مبتدی یا حرفه‌ای)
  • دقت در جوراب یا آستری داخل کفش
  • استفاده از کفش اسکیت چهارچرخ برای سنین مختلف به ویژه کودکان و افراد مسن
  • دقت در نوع جنس بدنه آن که پا در آن احساس راحتی داشته باشد

کلام آخر

اسکیت به عنوان یک ورزش مفرح و لذت بخش توانسته است تعداد طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. داشتن کفش اسکیت مناسب به عنوان یک وسیله ورزشی به شما کمک می‌کند تا لذت کافی از انجام آن را ببرید. شما می‌توانید خرید اسکیت مستقیم و بدون واسطه کفش اسکیت خود را از فروشگاه آنلاین ورزکالا انجام دهید. این فروشگاه با عرضه مستقیم محصولات با کیفیت بالا، فعالیت خود را در سال 1394 آغاز نمود. فروشگاه ورز کالا با وارد نمودن محصولات از بهترین برند‌های تجاری این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید لذت یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه کنید.

نوشته های مشابه