توپ و تور

واکنش فدراسیون جهانی به قهرمانی لهستان در لیگ ملت‌های والیبال



به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال لهستان در فینال لیگ ملت‌ها با شکست آمریکا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. با پایان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳، لهستان در صدر جدول رده‌بندی و تیم‌های آمریکا و ژاپن به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به قهرمانی لهستان نوشت: «لهستان یکی از موفق‌ترین تیم‌های ملی والیبال بین‌المللی مردان است. این تیم پس از کسب مدال طلا، لحظات بی‌نظیر را تجربه کرد، زمانی که اولین قهرمانی خود در لیگ ملت‌های والیبال را در حضور بیش از ۱۱۰۰۰ هوادار خانگی در گدانسک جشن گرفت. نماینده اروپا با پیروزی ۳ بر ۱ (۲۵-۲۳، ۲۴-۲۶، ۲۵-۱۸، ۲۵-۱۸) مقابل آمریکا مدال طلا را کسب کرد و جو ورزشگاه را به شادی مطلق تبدیل کرد.»

لوکاس کاچمارک، ملی‌پوش والیبال لهستان به عنوان بهترین پشت خط زن این رقابت‌ها، پس از کسب این قهرمانی گفت: «برنده شدن چنین عنوان مهمی در خانه، با این جو و در مقابل این هواداران واقعاً شگفت‌انگیز است. ما پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنیم زیرا آنها بهترین هستند. انتظار نداشتم چنین عملکرد خوبی داشته باشم و این برای حرفه من واقعاً شگفت‌انگیز است. متأسفانه کورک مصدومیت داشت و نتوانست بازی کند، اما خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و از این لحظه لذت ببرم. ما بعد از یک فصل طولانی برای فینال‌ها به خوبی آماده شدیم و اکنون در فرم شگفت انگیزی هستیم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه