توپ و تور

شهرداری‌ها پیروز و شگفتی‌ساز شدند



به گزارش خبرگزاری مهر، شش دیدار هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۹ آذر) در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری می‌شود.

در این هفته شهرداری گنبد در سالن المپیک از ساعت ۱۶ میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

گنبدی‌ها در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ حریف اصفهانی خود را شکست دادند اما در ست دوم ۱۶ بر ۲۵ مغلوب شدند تا این دیدار در ست‌های سه و چهار ادامه یابد. تیم میزبان در سومین و چهارمین ست ۲۵ بر ۱۸ و ۳۱ بر ۲۹ پیروز میدان شد تا یک از شگفتی‌سازان هفته دوازدهم شود.

شهرداری گنبد با ۳ برد و ۱۰ امتیاز همچنان در جایگاه سیزدهم باقی خواهد ماند و صعودی در جدول نخواهد داشت. گیتی‌پسند اصفهان هم با هفت برد و ۲۱ امتیاز با توجه به پیروزی هورسان رامسر باید در انتظار نزول احتمالی در جدول رده‌بندی باشد.

جایگاه نهایی تیم‌ها همزمان با پایان مسابقات مشخص می‌شود.

در آخرین دیدار این هفته تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در سالن غدیر ارومیه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این مسابقه نیز تیم شهرداری ارومیه با شکست سه بر دو شهداب شگفتی ساز شد و نماینده این شهر به پنجمین برد خود در این فصل دست یافت و ۱۲ امتیازی شد.
شهداب یزد در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۰ مغلوب میزبان خود شد تا پنجمین شکست خود را تجربه کند و تنها یک امتیاز از ارومیه به دست آورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه