رزمی

روایتی از ۴ سال تعلیق/جودوی ایران در دفاع از فلسطین سربلند است



به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در مدت مسئولیت در فدراسیون جودو به واسطه استعدادهای ورزشی در خراسان جنوبی بارها به این استان سفر کردم.

رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: جودوی ایران چهار سال به صورت ظالمانه و ناعادلانه (به واسطه عدم بازی با اسرائیل) تعلیق بود ولی اتفاق ۱۰۰ روزه اخیر در غزه حقانیت ما را در دفاع از آرمان فلسطین ثابت کرد.

جودوی ایران به واسطه دفاع از فلسطین سربلند است

میراسماعیلی با اشاره به اینکه امروز جودوی ایران به واسطه دفاع از آرمان فلسطین سربلند است، یادآور شد: اگر ۴ سال از میادین بین‌المللی محروم بود ولی وقتی اتفاقات امروز در غزه را که می‌بینیم خرسندیم که در کنار صهیونیست‌ها نایستادیم.

وی با تأکید بر اینکه در این ۴ سال محرومیت هم در برابر منافقین داخلی و هم در مواجهه با استکبار جهانی استقامت کردیم، افزود: جودو به نوعی برای ورزش ایران ایثار کرد.

رئیس فدراسیون جودو با گلایه از اینکه هیچ ارگانی در این ۴ سال از جودوی ایران تقدیر نکرد، گفت: اما اسفند ماه سال گذشته در کنگره شهدای ورزشکار رهبر معظم انقلاب اسلامی به یاد جودوی ایران بودند و خستگی از تن همه ما درآمد.

میراسماعیلی با بیان اینکه من نیز روزی در المپیک آتن به واسطه عدم مبارزه با نماینده صهیونیست‌ها شانس مدال طلا را از دست دادم، اظهار کرد: امروز فدراسیون بین‌المللی دریافته که باید با فدراسیون ایران تعامل داشته باشد.

افزایش جمعیت جودوکار ایران

وی گفت: در مدت چهار سالی که ما در میادین بین‌المللی تعلیق بودیم ۱۲ خانه جودو را در مناطق محروم به بهره برداری رساندیم و بزرگترین آکادمی جودوی ایران را در تهران به دست مقام عالی وزارت به افتتاح رسید.

رئیس فدراسیون جودو اظهار کرد: روزی که مسئولیت را بر عهده گرفتم ۶۰ هزار نفر عضو در فدراسیون داشتیم ولی امروزه با وجود تعلیق و دو سال کرونا به ۱۲۱ هزار نفر جمعیت رسیدیم که این افزایش جمعیت جودوکار برای ما باعث افتخار است.

میراسماعیلی افزود: از شهریور ماه که تعلیق ما به اتمام رسیده است تیم جودوی ما در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه