رزمی

رعد پدافند قهرمان سوپر لیگ و لیگ آینده سازان جودو شد



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابت‌های سوپر لیگ جودو و لیگ آینده سازان مردان ایران (گرامیداشت شهدای حادثه کرمان) طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و سالن شهید افراسیابی برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها ۱۹ تیم حضور پیدا کرده بودند.

در مسابقات شش تیم حضور داشتند که در پایان رعد پدافند هوایی ارتش با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی را از آن خود کرد صنعت مس کرمان نیز نایب قهرمان شد و پاس خوشگوار مشهد نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در مسابقات لیگ آینده سازان نیز ۱۳ تیم به رقابت پرداختند که در پایان رعد پدافند هوایی ارتش موفق به کسب عنوان قهرمانی و ایستادن روی سکوی قهرمانی شد. پاس خوشگوار مشهد نایب قهرمانی شد و هیأت جودو شهرستان هفتکل و آکادمی جودو هرندی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در حاشیه این مسابقات فدراسیون جودو طی مراسمی از مسعود حاجی آخوند زاده، محمد محمدی بریمانلو، علی معلومات از پیشکسوتان و قهرمانان سابق تیم ملی به پاس سال‌ها تلاش و مدال آوری در میادین جهانی و آسیایی تجلیل به عمل آورد. همچنین از پیشکسوت جودو ایران از جمله مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی، مهدی سیل پور، حسن رجبی و مسلم رحیمی دو مربی سازنده جودو کشورمان، علی محمد عزیزی پیشکسوت داوری جودو ایران تجلیل شد. ضمن اینکه حکم دان ۸ مهدی عبدی نقش توسط رئیس فدراسیون جودو اهدا شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه