آخرین اخبار

برد مهم و ارزشمند شمس آذر در اصفهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد به برد ارزشمندی برابر ذوب آهن دست یابد.

 ترکیب ذوب آهن: 
پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، سعید کریمی، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد (۸۰”فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، امیرحسین جدی (۸۰”شایان مصلح)، مجید علیاری (۶۳”امید لطیفی) و محمد جواد محمدی (۸۷”احمد شریعت زاده)
سرمربی: محمد ربیعی
 

ترکیب شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، امیر شبانی (۷۵”محسن طرهانی)، هومن ربیع زاده، حسین گودرزی، علی ازادمنش، صادق البوصبیح، امیرمسعود سرابادانی، محمد پاپی، عیسی مرادی (۷۸”معین قربانی)، امیر شبانی و امیرمحمد رضایی (۷۸”مجتبی فخریان)
سرمربی: سعید دقیقی

  شرح گل

ذوب آهن ۰-۱ شمس آذر (حسین گودرزی دقیقه ۴۳): اشتباه پارسا جعفری در جلو آمدن از دروازه، با ضربه پای چپ حسین گودرزی همراه شد و توپ با گذر از پشت سر جعفری وارد دروازه شد.
 

ذوب آهن ۰-۲ شمس آذر (مجتبی فخریان دقیقه ۸۵): ارسال پاپی با ضربه سر ضرب قربانی همراه شد که ابتدا جعفری آن را دفع کرد، اما دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فخریان فرود آمد تا این بازیکن به سادگی دومین گل بازی را به ثمر برساند.
 
لحظات حساس

دقیقه ۴: غفلت مدافعان ذوب آهن، به عیسی مرادی فضای شوت‌زنی داد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به قریشی راهی کرنر شد که این کرنر هم حاصلی نداشت.

دقیقه ۷: اشتباه قریشی روی ارسال پاپی، می‌توانست دروازه خودی را باز کند، اما پارسا واکنش خوبی نشان داد و مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه ۲۰: ضربه پای راست جدی با مهار زیبای جعفرپور همراه شد و پس از آن هم ضربه ریباندش راهی کرنر شد که حاصلی برای ذوبی‌ها نداشت.

دقیقه ۳۹: امیرحسین جدی یک کاشته بی‌نقص را به سمت دروازه شمس آذر شلیک کرد که این توپ به شکلی خطرناک با تیرک دروازه برخورد کرد، اما وارد دروازه نشد.

دقیقه ۴۵+۲: به مانند صحنه گلزنی شمس آذر، امیرحسین جدی اقدام به شوت‌زنی کرد، اما بازیکن ذوبی‌ها ناکام ماند و جعفرپور واکنش بسیار خوبی واکنش نشان داد.

دقیقه ۵۳: ضربه سر محسن آذرباد با فاصله‌ای بسیار کم از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: پرتاب آکروباتیک قریشی با ضربه سر چابرادزه همراه شد که این توپ توسط جعفرپور راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه