سایر ورزش ها

شکست کبدی ایران در فینال پرتنش/ هند برای هشتمین بار قهرمان شد


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال نهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا به میزبانی بوسان کره جنوبی امروز جمعه بین تیم‌های ایران و هند برگزار شد؛ دیداری که در نهایت با نتیجه ۴۲ بر ۳۲ به سود هند به پایان رسید.

ایران که روز گذشته در مرحله گروهی برابر هند شکست خورده بود، امید داشت در دیدار فینال برنده از زمین خارج بشود با این حال هندی‌ها که با تیم کامل و قدرتمند خود در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند، در دیدار امروز هم برنده از زمین خارج شدند و برای هشتمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آوردند.

شکست کبدی ایران در فینال پرتنش/ هند برای هشتمین بار قهرمان شد

در نیمه اول این بازی، هند بسیار سر حال در زمین حاضر شد و با نتیجه ۲۳ بر ۱۱ بازی را به سود خود تمام کرد. شاگردان غلامرضا مازندرانی در تیم ایران در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در بعضی از مواقع به هشت امتیازی حریف هم رسیدند اما هند، پرافتخارترین تیم قاره کهن اجازه جبران امتیازات را به ملی پوشان کشورمان نداد.

این بازی حساس و هیجان انگیز بدون حاشیه هم نبود و در لحظاتی، تنش و درگیری بازیکنان دو تیم را بر سر محاسبه امتیازات به دنبال داشت؛ از جمله در دقایق ابتدایی نیمه دوم که باعث ورود داوران و سرداور بازی به این درگیری‌ها شد.

تیم هند در فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی برابر ایران شکست خورده بود و با پیروزی امروز موفق شد انتقام آن شکست را بگیرد.

تیم ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین تایپه، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن پیروز شده و برابر هند شکست خورده بود. باخت در فینال، دومین شکست تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر هند بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه