آخرین اخبار

پرواز شهاب پرسپولیس را به دو قدمی صدر رساند | برد سرخ‌ها با تصمیم دقیقه ۹۰ یحیی



به گزارش همشهری آنلاین دیدار معوقه هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهاب زاهدی(۳۲) برای پرسپولیس گل زد.

شروع تهاجمی سرخپوشان

پرسپولیس در روزی که تماشاگرانش پرشورتر از همیشه تیم را تشویق می کردند از همان دقایق ابتدایی به دنبال رسیدن به گل بودند و با پاس های پرتعداد قصد نزدیک شدن به دروازه نساجی را داشتند اما همان روش تکراری شاگردان گل محمدی که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت کم اثر بودند، اجازه نداد سرخپوشان به گل برسند.

اشتباه بیرانوند و خطری را رد شد

در دقیقه ۲۸ این دیدار علیرضا بیرانوند در شروع مجدد بازی دچار اشتباه شد و توپ را به بازیکنان نساجی سپرد که در یک رفت و برگشت علا عباس درون محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ناخواسته منجر به گل شد!

در شرایطی که نبیل باهویی در ترکیب اصلی سرخپوشان برای دیدار با نساجی حضور داشت اما در هنگام گرم کردن گل محمدی تصمیم به تغییر گرفت و شهاب زاهدی در ترکیب اصلی قرار گرفت. زاهدی در دقیقه ۳۲ برای پرسپولیس گل زد تا این تغییر ناخواسته پیام آور شادی شود. در این دقیقه مهدی ترابی از سمت راست توپ بلندی را به تیر دوم ارسال کرد که شهاب زاهدی به ضربه سر آن را به گل برتری سرخپوشان تبدیل کرد.

فشار سرخپوشان حفظ شد

با این که نساجی کمی از لاک دفاعی خارج شد تا بازی را به تساوی بکشاند اما بازهم سرخپوشان فشار را روی دروازه حریف حفظ کردند تا به گل دوم برسند اما در این مهم موفق نبودند تا نیمه اول با تک گل شهاب زاهدی به سود سرخپوشان به پایان برسد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه