آخرین اخبار

واکنش سرمربی پرسپولیسی تیم ملی به داشتن پاسپورت ژاپنی!



به گزارش همشهری آنلاین، حسین عبدی سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران امروز در آستانه دیدار با نیوکالندونیا در جام جهانی در گفت‌وگویی با برنامه ورزش و مردم شرکت کرد. عبدی که بارها بابت شکست تیم ایران مقابل انگلیس از مردم ایران عذرخواهی کرده بود، بار دیگر این کار را در شبکه یک سیما تکرار کرد تا با واکنش جالب پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم مواجه شود.

یوسفی خطاب به عبدی گفت: «آقای عبدی، آیا اجداد شما ژاپنی هستند؟ معمولا ما ایرانی‌ها چیزی به اسم عذرخواهی نمی‌شناسیم و هیچ وقت مقصر نیستیم؛ همیشه زمین و تیم مقابل مقصر هستند و این عذرخواهی کردن‌های شما برای ما عجیب است. تیتر مصاحبه‌های شما ژاپنی است!»

این مسئله با لبخند سرمربی تیم زیر ۱۷ سال ایران مواجه شد؛ عبدی در پاسخ گفت: «اولا که بگویم اصالت ما از استان اردبیل است و ما ایرانی هستیم. فوتبال ما حاشیه‌های زیادی دارد، ما تصمیم گرفتیم کاری انجام بدهیم که ماندگار شود و حتی این نگرش را خودمان هم ایجاد کردیم. این که ما عذرخواهی کردیم حق طبیعی مردم ایران است. عذرخواهی ما به دلیل این بود که ما می‌توانستیم انگلیس قهرمان جهان را ببریم اما شکست خوردیم؛ عذرخواهی ما به دلیل این نبود که بد بازی کردیم، بلکه برای این بود که می‌توانستیم انگلیس را ببریم و وظیفه خودمان را انجام بدهیم که نشد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه