فوتبال و فوتسال

بازتاب عملکرد خیره کننده آزمون در ترکیب رم


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «آ اس رم» موفق شد در هفته نهم سری‌آ ایتالیا تیم مونزا را شکست دهد. سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران در این مسابقه در حالی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت و روی گل سه امتیازی تیمش نقش مؤثری ایفا کرد. ضمن اینکه یک بار هم تیر دروازه مونزا را به لرزه در آورد.

پس از این مسابقه رسانه‌های ایتالیایی به تمجید از عملکرد او پرداختند.

وبسایت «ووچه جیالوروسا» در خصوص عملکرد سردار آزمون در این مسابقه نوشت: سردار آزمون در نیمه دوم این بازی تأثیر مثبتی داشت. بازیکن سابق لورکوزن یک بار به تیر دروازه زد و چند موقعیت خوب خلق کرد. این صفحه با اشاره به مصدومیت جزئی مچ پای آزمون در پایان مسابقه گفت: او در پایان مسابقه مچ پایش مصدوم شد اما کادر فنی از او خواست در زمین بماند.

بازتاب عملکرد خیره کننده آزمون در ترکیب رم

صفحه ورزشی «کالچیو مرکاتو» ایتالیا هم ضمن اشاره به پیروزی رم در این مسابقه نوشت: آزمون در کنار لوکاکو عملکرد خوبی داشت، تیرک دروازه را هم به لرزه در آورد.

روبرتو اینفاسلی خبرنگار هم به عملکرد خوب سردار آزمون اشاره کرد و گفت: آزمون در بازی تأثیر مثبت داشت.

بازتاب عملکرد خیره کننده آزمون در ترکیب رم

صفحه رادیو «رته اسپورت» هم که به صورت اختصاصی اخبار رم را پوشش می‌دهد، نوشت: آزمون ورود خیلی خوبی داشت.

بازتاب عملکرد خیره کننده آزمون در ترکیب رم

در ضمن بسیاری از کاربران هم با اشاره به غیبت «پائولو دیبالا» در این مسابقه و عملکرد خوب این بازیکن به ترکیب کردن اسم این دو نفر پرداختن تا نشان دهند آزمون جایگزین خوبی برای دیبالا بوده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه