فوتبال و فوتسال

نساجی به دنبال جذب دو وینگر جوان در نیم فصل



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد. به دلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات داخلی و آسیایی هواداران این تیم با شعارهای خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بارها خواستار برکناری مدیران و اعضای کادرفنی تیم خود شدند.

در همین خصوص و پس از شکست نساجی برابر الهلال در ریاض، صادق درودگر از مدیریت نساجی کناره گیری کرد و حمیدرضا بایندریان به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب و معرفی شد. نساجی در اولین تجربه مدیریتی بایندریان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت که شاگردان سید مهدی رحمتی موفق شدند میهمان خود را با تک گل امیرمحمد هوشمند شکست دهند.

نساجی برای تقویت خود در نیم فصل مسابقات لیگ برتر، به دنبال جذب دو وینگر راست و چپ است و در همین باره علیرضا کوشکی (وینگر چپ) و مهدی ممی زاده (وینگر راست) مد نظر کادر فنی این تیم قرار گرفته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو بازیکن در نیم فصل دوم پیراهن نساجی را بر تن خواهند کرد.

از محمد عباس زاده هم به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های این تیم یاد می‌شود اما با توجه به تحت قرارداد بودن این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان هنوز مشخص نشده که می‌تواند به نساجی در نیم فصل دوم کمک کند یا خیر.

لازم به ذکر است که نساجی روز پنج‌شنبه و در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر در قزوین میهمان تیم شمس آذر است. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه