آخرین اخبار

تایسون: با ۵۸ سال سن هنوز میلیاردها نفر من را دوست دارند


به گزارش ورزش سه، مایک تایسون 58 ساله قرار است در ۲۰ ژوئیه با جیک پل در تگزاس امریکا رقابت کند و او درباره این رقابت گفت: می‌دانم مردم هنوز مشتاق دیدن من به عنوان قهرمان سابق بوکس سنگین وزن هستند و من هم برای بازگشت بسیار مشتاق هستم.

این مبارزه قرار است بین تایسون، یکی از ترسناک‌ترین ستاره‌های تاریخ بوکس، و پل، یوتیوبر سابق که بوکسور شده برگزار شود که در این بین تخمین زده می‌شود ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه کالیفرنیا حضور پیدا کنند و در پخش زنده از نتفلیکس هم ۸۰ هزار مخاطب داشته باشد. 

تایسون به رویترز درباره این جدال گفت: من 58 سال دارم ولی این موضوع دلیلی نیست که بتواند من را متوقف کند. بیشتر ورزشکاران نسبت به من احساس حسادت می‌کنند، چون در بهترین حالت، نمی‌توانند حتی یک میلیون نفر را جذب کنند!

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند چنین جمعیتی را در یک استادیوم جمع کند و سوال اصلی من از رقبای خودم این است که چه کسی در سن 58 سالگی می‌تواند یک استادیوم ۱۰۰ هزار نفری را پر کند؟ پل من را برای رقابت انتخاب کرده، چون می‌داند هیچکس به اندازه من نمی‌تواند مردم را به سمت او جذب کند.

این در حالی است که تایسون رکورد ۵۰ پیروزی دارد که ۴۴ برد آن با ناک اوت به دست آمده است و اکنون برابر کسی قرار می‌گیرد که تنها ۲۷ سال سن دارد و در دوران ورزشی خود تنها  ۶ بار با ناک اوت پیروز شده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه