فوتبال و فوتسال

از قطر و امارات پیشنهاد دارم/ میخواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم


به گزارش خبرنگار مهر، «پپه لوسادا» مربی بدنساز و اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل موفق شد همراه با این تیم در ایران به عنوان قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و همینطور سوپرکاپ دست یابد.

لوسادا که پیش از این در تیم‌هایی چون گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در فوتبال ایران کار کرده بود، پس از بازگشت به اسپانیا برای پشت سر گذاشتن تعطیلات مورد توجه رسانه‌های کشورش قرار گرفته است.

لوسادا با اظهار خوشحالی از عملکردی که در این فصل همراه با پرسپولیس داشته است، گفت: فکر نمی‌کنم تا به حال در یک فصل سه عنوان قهرمانی را کسب کرده باشم. زمانی که با پرسپولیس قرارداد امضا کردم، اهمیت این پروژه را می‌دانستم و چالش بسیار مهمی برای من بود.

وی ادامه داد: با کسب این قهرمانی‌ها، همه رسانه‌ها در مورد آن صحبت می‌کنند و راستش را بگویم، من در ایران مورد توجه قرار گرفتم.

از قطر و امارات پیشنهاد دارم/ میخواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

این مربی بدنساز سپس به برنامه‌هایش برای آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و افزود: در این فصل، در دو ماه آخر هیچ بازیکنی مصدوم نشد و ما حتی در فینال جام حذفی با گل دقایق اضافی به قهرمانی رسیدیم.

در شرایطی که هنوز یحیی گل محمدی تکلیف ماندنش در پرسپولیس را به صورت رسمی مشخص نکرده است، لوسادا گفت: فکر می‌کنم آینده من در ماندن در پرسپولیس نهفته است. از قطر و امارات هم پیشنهاداتی داشته‌ام ولی همه چیز نشان می‌دهد که ما به راهمان ادامه خواهیم داد.

مربی اسپانیایی خاطرنشان کرد: من هیجان زده‌ام زیرا مشتاقانه منتظر لیگ قهرمانان آسیا هستم تا در این رقابتها به قهرمانی برسیم.

لوسادا همچنین با اشاره به قدرت حریفان عربی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: می‌دانیم که تیم‌های عربی با قراردادهایی که می‌بندند، رقبای مستقیم و قدرتمندی در آسیا خواهند بود.

مربی پرسپولیس به علاقه مردم ایران به فوتبال هم اشاره کرد و گفت: در ورزشگاه ما که در حال ساخت است، حدود ۶۰ هزار نفر تماشاگر می‌آمدند. دو ساعت مانده به شرع فینال جام حذفی، سکوها از قبل پر شده بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه