فوتبال و فوتسال

ماجرای پیچیده حضور سردار در جام ملت‌ها/ فدراسیون هم بی‌خبر است



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا از تاریخ ۲۲ دی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در گروه C با تیم‌های امارات، هنگ کنگ و فلسطین باید دیدار می کند.

سردار آزمون یکی از مهاجمان اصلی تیم ملی به حساب می‌آید که در عضویت باشگاه رم ایتالیا قرار دارد. در زمان عقد قرارداد آزمون با باشگاه رم شائبه‌هایی در خصوص اینکه در قرارداد او بندی وجود دارد که در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را همراهی نخواهد کرد و همراه با تیم رم در مسابقات مختلف شرکت می‌کند، وجود داشت.

در همین خصوص مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: از مفاد قرارداد آزمون با باشگاه رم اطلاعی نداریم و یک مساله محرمانه بین او و سران تیم رم است اما با او صحبت کرده ام و او قول داده است که در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کند.

چند وقت پیش روزنامه کورییره دلا سرا ایتالیا هم در خبری آورده بود، که سردار آزمون از ماه سپتامبر میلادی با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که تیم رم دارد، دقایق بیشتری برای این تیم بازی خواهد کرد.

نبی هم در صحبت‌های خود به طور قطع از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا سخن به زبان نیاورد و باید دید که مهاجم تیم رم، ایران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد یا خیر.



منبع مهر

نوشته های مشابه