آخرین اخبار

چرا باید ۲ میلیون دلار به بیرانوند بدهم؟ | هدفشان تخریب من و انحراف افکار عمومی است



به گزارش همشهری آنلاین، این روزها بحث حضور علیرضا بیرانوند در استقلال شنیده می‌شود و حتی عنوان شده عبدالرضا موسوی، مالک شرکت هواپیمایی زاگرس بخشی از پیش قرارداد این بازیکن را پرداخت خواهد کرد تا قرارداد وی با آبی‌پوشان منعقد شود.

موسوی در واکنش به این موضوعات اظهار کرد: من همیشه دوست داشتم در ورزش هر کمکی که در حد توانم باشد انجام دهم زیرا ورزش یکی از راه‌های ایجاد نشاط در جامعه است. همیشه نگاهم ملی بوده و اگر از مدیران محترم پرسپولیس هم سوال شود حتما پاسخ خواهند داد که در گذشته چه خدماتی به این باشگاه و چه خدماتی به تیم ملی فوتبال و کشتی ارائه داده‌ام. حتی تیم‌های سایر استان‌ها مانند سپاهان، تراکتور، فولاد و … هم اگر در مورد پرواز کمکی بخواهند در حد توان دریغ نخواهم کرد چون آنها هم نماینده بخشی از مردم کشورم هستند و ارائه خدمت به مردم شریف ایران را افتخار خود می‌دانم.

او ادامه داد: اخیرا در فضای مجازی صحبت‌های بنده در خصوص هواپیمایی به عمد تحریف و برای مقاصد شوم خود به غلط تفسیر شد که بنده موافق دسترسی همه مردم به مسافرت هوایی نیستم که همین‌جا تکذیب می‌کنم و در جایگاهی نیستم که چنین حرف غلطی را بزنم و خدمات رسانی بیشتر و به دنبال آن ایجاد شغل بیشتر برای جوانان از اهداف و آرزوهای قلبی‌ام است. متعاقب حرکت غیر اخلاقی اول، نامه جعلی با سربرگ معاون اقتصادی ریاست محترم جمهوری با موضوع ارائه تسهیلات به شرکت هواپیمایی زاگرس با هدف تخریب اینجانب و انحراف افکار عمومی منتشر شده که از اساس کذب است و چنین موضوعی مطلقا وجود نداشته و به صورت ناشیانه جعل شده، هواپیمایی زاگرس حتی درخواست وام به این میزان و با حتی کمتر از این نداشته است. در ادامه این ماجرای ساختگی قضیه پرداخت به آقای بیرانوند ساخته شد که این هم از اساس کذب است.

موسوی در ادامه گفت: چه منافعی برای خودم یا شرکت هواپیمایی زاگرس متصور است که دوست عزیزم آقای بیرانوند در استقلال بازی کند یا در پرسپولیس ادامه دهد و ما حاضر شویم چنین پولی را بدهیم که فکر می‌کنم نزدیک به ۲ میلیون دلار می‌شود؟ اولویت ما ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق جابجایی آنان با هواپیما و ایجاد اشتغال و امور عام المنفعه است و نه هزینه کرد برای خرید یک بازیکن. شرکت هواپیمایی و پرسنل و کارهای خیریه که منافع آن برای عموم است، اولویت ماست.

مالک شرکت هواپیمایی زاگرس همچنین بیان کرد: من از سال ۹۵ بابت وام قرض الحسنه دو ماهه به باشگاه محترم استقلال توسط یکی از شرکت‌های وابسته‌مان نتوانسته‌ام طلبمان را دریافت کنم پس چه دلیلی دارد که چنین رقم نجومی‌ای را پرداخت کنم؟

موسوی در پایان تاکید کرد: چنین موضوعاتی از جانب ما صحت ندارد و تکذیب می‌شود. اگر ایام نوروز بود می‌گفتم دروغ سیزده است اما این حجم از بی اخلاقی کم سابقه است و متاسفانه خیلی‌ها این دروغ‌ها و جعل و اخبار کذب را باور کرده‌اند.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه