آخرین اخبار

حضور مدیرعامل باشگاه در تمرین امروز پرسپولیس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت و پس از دیدار با اعضای تیم، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد.

در جریان این نشست، در خصوص شرایط موجود، مسائل پیش رو و برنامه‌های تیم، صحبت و تبادل نظر شد.

پس از پایان تمرین نیز مدیر عامل باشگاه در جلسه جداگانه‌ای با برخی بازیکنان، در مورد مشکلات تیم و دغدغه‌هایی که بازیکنان داشتند صحبت شد و مقرر گردید؛ همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم و متحدتر از قبل، ادامه فصل را برای سربلندی پرسپولیس با تلاش مضاعف پیش ببرند و با یکدلی و انسجام بیشتر، اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند تا دل هواداران را شاد کنند.

تمرین امروز همانند تمرین روز گذشته، سبک انجام شد. بازیکنان اصلی بازی برابر الدحیل، ریکاوری کردند و با توجه به زمان اندک تا بازی بعد که روز شنبه برگزار خواهد شد، بازیکنان با آمادگی بیشتر در خدمت کادر فنی باشند. سایر بازیکنان هم بخش‌های مختلفی را شامل؛ حفظ توپ، شوت به سمت دروازه و مینی فوتبال، به مدت ۷۰ دقیقه را در برنامه داشتند.

امید عالیشاه و وحید امیری همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس فردا (جمعه) یک جلسه تمرین دیگر را در برنامه دارد و بعد از آن، راهی هتل می‌شود تا در اردوی پیش از دیدار با هوادار، شرکت کند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه