آخرین اخبار

علی مومنی و عباس ابراهیم‌زاده به مدال برنز رسیدند


علی مومنی و عباس ابراهیم‌زاده به مدال برنز رسیدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان دیدار‌های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی امید‌های جهان در آلبانی، علی مومنی نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل گلگر از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

مومنی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس ۱۵ بر ۸ مقابل روکو ترانووا از ایتالیا به برتری رسید. وی در سومین مبارزه نیز ۹ بر ۸ از سد مانوئل خندرسیان از ارمنستان گذشت، اما در نیمه نهایی مقابل عبدی مالیک کاراچوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتیاس مونز رامیر از شیلی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر سانون هانا از باهاما را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۲ مقابل کومار موهیت از هند به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابراهیم زاده در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب کاجی اوگینو از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل عبداله توپراک از ترکیه با نتیجه ۱۵ بر ۴ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در ادامه شب پایانی این رقابت ها، مهدی یوسفی در ۷۹ و مهدی حاجیلوییان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه