سیاسی > مجلس

بررسی میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق



بررسی میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق

به گزارش ایسنا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق در توضیح جلسه عصر امروز  کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برای بررسی ناترازی‌های در حوزه انرژی بودجه برگزار شد و میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: نمایندگان اعضای کمیسیون سوالاتی در زمینه کسری بودجه هدفمندی یارانه‌ها و میزان تولید نفت مطرح کردند تا درباره جلوگیری از ناترازی بودجه اطمینان حاصل شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق یاداور شد: کمیسیون هنوز به مباحث مربوط به ناترازی بودجه ورود نکرده و در حال بررسی کلیات لایحه بودجه است. قطعا روی مباحث مربوط به ناترازی‌ها اعم از ناترازی در حوزه بنزین، گازوئیل و همچنین صنایعی که از گاز استفاده می‌کنند، تصمیماتی خواهیم گرفت تا این موارد هم به نفع مردم و هم به نفع تولید باشد و شاهد حداقل کسری در هدفمندی یارانه و بودجه دولت باشیم.

زارع با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه بودجه و همچنین مسئولین بانک مرکزی در رابطه مسائل ارزی در لایحه بودجه ادامه داد: در حال حاضر و به گفته مسئولین ۵ نوع نرخ ارزی در کشور وجود دارد که تلاش می‌شود در بودجه سال آینده این تعداد نرخ ارزی به دو نوع نرخ نظیر ارز ترجیحی و شناور مدیریت شده تبدیل شود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه