فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

عبور تراکتور از آلومینیوم/ «پرشورها» به صدر نزدیک شدند


به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک امروز یکشنبه ۶ آبان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت فرهاد امینی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

گل‌های این مسابقه را اشترکالی (۷) و مهدی هاشم نژاد (۱۴) به ثمر رساندند.

ترکیب تراکتور

علیرضا بیرانوند (کارت زرد)، شجاع خلیل‌زاده (کارت زرد)، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری (کارت زرد)، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشم‌نژاد (۸۱- سجاد آشوری)، امیرحسین حسین‌زاده (۸۸- پوریا پورعلی) و تومیسلاو اشترکال.

ترکیب آلومینیوم

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی (۷۲- امیر نوری)، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان (۷۲- رضا مرزبان)، میلاد بدرقه، رحمان جعفری (۶۶- رضا جبیره)، محمدمهدی لطفی (کارت زرد) بهرام گودرزی (کارت زرد).

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تراکتور با هدایت اسکوچیچ در آخرین دیدار خود در لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فولاد شد و نکته جالب این است که آخرین دیدار آلومینیوم هم در لیگ برتر برابر فولاد بود که شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه ۴ بر ۲ برابر فولادی‌ها به برتری رسیدند.

عبور تراکتور از آلومینیوم/ «پرشورها» به صدر نزدیک شدند

نیمه اول

در این دیدار، تیم تراکتور که از امتیاز میزبانی و حضور پرشور تماشاگرانش بهره می‌گرفت شروع بسیار خوبی داشت در دقیقه ۷ و با یک کار تیمی تماشایی و با چند پاس، حسین زاده توپ را در داخل محوطه جریمه به «اشترکالی» رساند و او هم گل نخست تیمش را خیلی زود به ثمر رساند.

اما سرخپوشان تراکتور به این گل بسنده نکردند و در دقیقه ۱۴ امیرحسین حسین زاده با یک پاس دقیق مهدی هاشم نژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق توانست گل دوم را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار هم، تراکتوری‌ها بودند که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و کنترل بازی را در اختیار داشتند و اگر واکنش‌های محمد خلیفه، سنگربان آلومینیوم، نبود بازیکنان تراکتور می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. اما شاگردان مجتبی حسینی نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

عبور تراکتور از آلومینیوم/ «پرشورها» به صدر نزدیک شدند

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، همچنان تراکتوری‌ها بودند که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و کنترل بازی را در اختیار داشتند و در دقیقه ۵۵ ترابی فرصت داشت گل سوم را هم به ثمر برساند اما ضربه به دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در ادامه از عطش تیم تراکتور برای نزدیک شدن به دروازه آلومینیوم کاسته شد و سفیدپوشان آلومینیوم هم توان خلق موقعیت گلزنی را نداشتند تا این بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان برسد.

در جدول رده بندی لیگ برتر، تیم تراکتور با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و آلومینیوم هم ۱۲ امتیازی باقی ماند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه