آخرین اخبار

پنجمین کلین‌شیت پیاپی در هفته نهم لیگ برتر


پنجمین کلین‌شیت پیاپی در هفته نهم لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بیست‌وچهارم، در ورزشگاه شهرقدس به مصاف شمس‌آذر قزوین رفت و موفق شد با گل‌های علی علیپور و وحید امیری به پیروزی دست یابد. در این دیدار، الکسیس گندوز به دلیل سرماخوردگی غایب بود و امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان و بااستعداد پرسپولیس، جایگزین او شد.
رکوردشکنی رفیعی در دروازه سرخ‌ها

امیررضا رفیعی در لیگ بیست‌وسوم به دلیل مصدومیت و محرومیت‌های بیرانوند، چهار بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و در تمام این بازی‌ها موفق به ثبت کلین‌شیت شد. او در فصل بیست‌وسوم با چهار کلین‌شیت در چهار بازی نخستش به اولین دروازه‌بانی تبدیل شد که در این تعداد بازی ابتدایی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. رفیعی در دیدار برابر شمس‌آذر نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشت و به رکوردش افزود. تاکنون هیچ بازیکنی در لیگ برتر نتوانسته قفل دروازه او را بشکند.
آمار درخشان رفیعی در لیگ برتر

نکته قابل توجه این است که رفیعی در پنج دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفته، علاوه بر پنج کلین‌شیت، پنج پیروزی را نیز ثبت کرده و پرسپولیس با این دروازه‌بان جوان در لیگ برتر هرگز شکست نخورده است. تنها شکست سرخپوشان با رفیعی در درون دروازه، مربوط به دیدار جام حذفی برابر آلومینیوم اراک در فصل گذشته است که با نتیجه ۴-۲ به سود شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.
نتیجه‌گیری

پرسپولیس با این پیروزی و عملکرد درخشان امیررضا رفیعی در دروازه، نشان داد که همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بیست‌وچهارم است و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف رقبا خواهد رفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه