آخرین اخبار

دفاع دوست صمیمی از سرمربی سابق ایتالیا:/ مانچینی بدشانس بود، در ایتالیا منتظرش هستیم


به گزارش “ورزش سه”، روبرتو مانچینی به تازگی از هدایت تیم ملی فوتبال عربستان برکنار شده و میرر تایید کرده که قرار است این مربی ایتالیایی حدود 60 میلیون یورو غرامت دریافت کند. در این وضعیت دوستان قدیمی او گفته‌اند که در انتظار این مربی محله جسی از استان پاویا هستند.

برونو ساسارولی، یکی از دوستان قدیمی مانچینی به خبرگزاری آنسا گفت: “ما منتظر روبرتو در جسی برای دوچرخه سواری و یک شام خوب با هم هستیم. با این اوصاف، او همچنان یکی از بزرگترین مربیان جهان است.”

ساسارولی که خبرگزاری ایتالیایی به دلیل اظهار نظر در مورد اخراج سرمربی سابق ایتالیا از سوی فدراسیون فوتبال سعودی به سراغش رفته بود درباره وضعیت این ملی گفت: “در روزهای اخیر خبری از مانچینی نداشته‌ام، اما اکنون منتظر بازگشت او به شهرش هستیم و شاید فرصتی برای تبادل نظر درباره برخی اتفاقات داشته باشیم.”

2100872

ساسارولی با اشاره به مدت زمان کوتاه مانچینی در فوتبال عربستان گفت: “در ورزش این را می‌دانیم که لحظات خوب و همینطور خوش شانسی خیلی کمی وجود دارد، اما روبرتو برای ما یک مربی برتر خواهد بود و من این را به عنوان یک دوست نمی‌گویم چون آمار آن را تایید می‌کند. روبرتو به هر کجا که رفته، به عنوان بازیکن و مربی، همیشه نتایج بزرگی کسب کرده است. در این مورد، در عربستان، این یک چالش خاص بود که احتمالاً به زمان بیشتری نیاز داشت و در هر صورت برخی از اتفاقات به نفع او رقم نخورد.”

او درباره آینده این مربی گفت: “خبری از او ندارم اما اگر بخواهم به او توصیه کنم، به او پیشنهاد می‌کنم به مربیگری یک تیم باشگاهی بازگردد، شاید در لیگ برتر و نه در سری A. اما او زمان دارد تا در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد و مهمتر از همه او آنقدر حرفه ای و باتجربه است که می‌داند چگونه بهترین تصمیمات را در مورد ادامه حرفه خود بگیرد. حالا او می‌تواند آرامش داشته باشد و ما اینجا در جسی منتظر او خواهیم بود تا چند شبی را کنار هم بگذرانیم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه