استانها > لرستانفوتبال و فوتسال

سعید دقیقی:بازی با استقلال حساس است/امیدواریم شرایط را بهبود دهیم



سعید دقیقی:بازی با استقلال حساس است/امیدواریم شرایط را بهبود دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار داشت: جا دارد تشکر کنم از زحمات مجموعه عوامل باشگاه خیبر اعم از مالک، مدیرعامل، رضا مهاجری و کادر فنی که با تلاش خود عامل صعود خیبر به لیگ برتر و مایه نشاط و شور اجتماعی در لرستان شدند.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم و امیدوارم بتوانم مایه افتخار و خوشحالی لرتباران شوم.

برای کسب سه امتیاز در زمین حاضر می‌شویم

دقیقی افزود: فردا یک بازی خیلی حساس با تیم بزرگ استقلال تهران داریم که تمام فکر و ذکر ما این است که شرایط‌مان را در جدول بهبود بدهیم و یک بازی با کیفیت و پرشور و هیجانی که همیشه تیم‌های من در گذشته داشتند را با همراهی هواداران خیبر به نمایش بگذاریم تا علاوه بر لذت دیدن بازی با کیفیت در کسب نتیجه هم مؤثر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: من قول می‌دهم فردا بازی سرتاسر هجومی ارائه دهیم و برای کسب سه امتیاز در زمین حاضر شویم؛ ولی امیدواریم اتفاقات فوتبال و شرایط لیگ و موضوعات مختلف ما را اذیت نکند و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

علاوه بر مباحث تاکتیکی روی مباحث روانی کار کردیم

دقیقی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون بهبود شرایط روانی تیم هم گفت: تیم ما پر از بازیکنان با کیفیت است و به بازیکنان خیبر بسیار اعتقاد دارم؛ در این چند جلسه تمرین علاوه بر مباحث تاکتیکی سعی کردیم روی مباحث روانی و موضوعات ذهنی کار کنیم؛ اتفاقاً در این دو سه جلسه خیلی پیشرفت را در بازیکنان دیدم و امیدوارم علاوه بر اینکه از لحاظ ذهنی و جسمی آماده باشند به لحاظ تاکتیکی هم فردا بتوانند آنچه تمرین کرده‌ایم را ارائه دهند.

پنج تا هفت هفته زمان لازم است که از کف جدول جدا شویم!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری پیرامون عدم کسب نتیجه تیم خیبر در هفته‌های گذشته و نگرانی هواداران هم گفت: این اتفاق شایسته‌ای است که تیم خیبر بعد از سال‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کرده است؛ فضای لیگ یک با لیگ برتر خیلی متفاوت است و اینکه یک تیم بخواهد در سال اول تمام خواسته‌های مردم را برآورده کند با واقعیت‌های فوتبال فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ادامه داد: خیبر در سال اول حضور یک سری اهداف توسط مدیر و کادر فنی و مالک تعیین می‌کند و باید تلاش کند که در سال اول در لیگ برتر شرایط را حفظ کند. من دیدگاهم همین است که از کف جدول جدا شوم که پنج تا هفت هفته زمان لازم است؛ سپس در میان مدت اگر پله‌ها را بالاتر برویم و بتوانیم جایگاه درخور در لیگ به دست بیاوریم اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم.

دقیقی افزود: هر تیمی که در این سطح حضور پیدا می‌کند باید در طولانی مدت برنامه‌ها را نهادینه کند و دو تا سه پنجره نقل و انتقالاتی را بگذراند و نسبت به خواسته مالک و مردم شرایط را مهیا کند.

خبر در حال تکمیل است…

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه