آخرین اخبار

عصبانیت دورتموند از ترزیچ: نباید انتقاد می‌کردی!


به گزارش “ورزش سه”، ادین ترزیچ، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، سه‌شنبه شب گذشته برای اولین بار پس از جدایی‌اش از زردپوشان، در یک مصاحبه تلویزیونی دیده شد، اما این بار نه به عنوان سرمربی، بلکه به عنوان کارشناس تلویزیونی. حالا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که حضور ترزیچ در این برنامه تلویزیونی، به ویژه جملاتی که او بیان کرده، باعث عصبانیت مسئولان دورتموند شده است.

ترزیچ در بازی حساس از هفته سوم لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و بروسیا دورتموند به عنوان کارشناس در آمازون پرایم ویدئو حضور داشت و عملکرد تیم سابق خود را تحلیل کرد.

عصبانیت دورتموند از ترزیچ: نباید انتقاد می‌کردی!

پس از شکست ۵-۲، نظر ترزیچ بسیار واضح بود. به گفته او، دورتموند در نیمه دوم خود را از کسب پیروزی محروم کرد! او گفت: «کلید موفقیت این است که با حفظ مالکیت طولانی مدت، استادیوم را ساکت نگه داریم، که در نیمه دوم دیگر وجود نداشت. مشخص بود که آنها علاقه‌ای به دفاع ندارند. هیچ چیز غافلگیرکننده‌ای از رئال، نه در حمله و نه در دفاع، دیده نشد.» به گزارش بیلد، این تحلیل و حضور ترزیچ در تلویزیون، باعث ناراحتی مسئولان دورتموند شده و آنها از صحبت‌های این مربی عصبانی هستند.

نکته جالب اینجاست که ترزیچ در زمان حضورش در دورتموند، اغلب از نحوه برخورد رسانه‌ها با خود انتقاد می‌کرد. اما در نقش جدید خود، از انتقاد کردن ابایی ندارد.
ترزیچ در تابستان اخیر پس از دو سال دورتموند را ترک کرد. آخرین بازی رسمی او، شکست در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بود. پس از شش ماه استراحت، ترزیچ به گفته خودش آماده است تا هدایت یک تیم جدید را بپذیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه