آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

اظهارات موسیمانه درباره استقلال و تیمی که نکونام ساخته؛ حق با سرمربی جدید است | تنها مشکل استقلال چیست؟



اظهارات موسیمانه درباره استقلال و تیمی که نکونام ساخته؛ حق با سرمربی جدید است | تنها مشکل استقلال چیست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، “ما شانس صعود داریم و تیم خوبی هستیم، فقط در حال حاضر در اوج نیستیم. ما تیمی بزرگ هستیم که دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌ها در خاورمیانه. شما نمی‌توانید این موضوع را رد کنید. استقلال تیم بزرگی است”

این نخستین اظهار نظر رسمی و جدی موسیمانه سرمربی جدید آبی پوشان است که به خوبی به واضعیت موجود در آبی پوشان اشاره می کند و چه خوب اشاره ای هم می کند.

حق کاملا با سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت است. استقلال از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد و اگر بلانکو راه افتد و یا نهایتا یک مهاجم تمام کننده جذب شود آبی پوشان پایتخت نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ نخبگان آسیا هم می توانند از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند.

جواد نکونام تیم بسیار خوبی ساخته است و تیم در تمام پست ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که می توانند در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کنند.

تنها مشکل جدی آبی پوشان، مشکل انگیزشی است. شاگردان نکونام بعد از دربی شرایط خوبی ندارند. شکست ناامید کننده برابر ذوب آهن باعث شد تا بار دیگر شعار حیاکن رهاکن شنیده شود و بازیکنان تیم بی غیرت خطاب شوند اما آبی پوشان پایتخت باوجود آنکه در دیدار برابر النصر شکست خوردند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که تیم های ایرانی اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند و از نظر انگیزشی در شرایط خوبی باشند می توانند حتی با تیم های بزرگ و پرستاره عربستانی هم رقابت کنند.

تنها مشکلی که استقلال کنونی دارد مشکل انگیزشی است و سرمربی جدید تیم به خوبی متوجه چنین مشکلی شده است و به نظر می رسد که روزهای خوبی در انتظار تیم بزرگ پایتخت است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه