استان ها > اصفهان

ذوب‌آهن مدعی برابر مدعیان، در پی نتیجه از رقبا



ذوب‌آهن مدعی برابر مدعیان، در پی نتیجه از رقبا

به گزارش ایسنا، با گذشت حدود ۸ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن، یکی از دو نماینده فوتبال نصف جهان توانسته با ۲ برد، ۲ باخت و ۴ تساوی و مجموع ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گیرد.

از نکات قابل توجه ذوب‌آهن این فصل، نمایش دیدنی‌اش برابر مدعیان است که توانست با نتیجه ۳ بر صفر استقلال را شکست داده، یک بر صفر تراکتور را مغلوب کند و برابر سپاهان و تراکتور مساوی کند.

اما عملکرد خیره‌کننده شاگردان ربیعی همچنان برابر تیم‌های پایین جدولی گاهی دردسرساز می‌شود.

حالا ذوبی‌ها در آزمون جدیدشان فردا، ۴ آبان‌ماه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهند بود.

این در حالی است که ذوب‌آهن از پیروزی پر گل برابر استقلال پرانگیزه است، اما گهرسیرجان در ۳ مسابقه اخیرش در لیگ برتر ایران هیچ گلی نزده است.

حمیدرضا بابایی، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگوی‌با ایسنا درباره جدال با استقلال و کسب برتری قاطع مقابل دیگر مدعی لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با تفکرات آقای ربیعی و البته همت بازیکنان به برد شیرینی در مسابقه خارج از خانه دست پیدا کنیم. کسب پیروزی در این مسابقه برای ما حیاتی بود.

وی افزود: متاسفانه در دو مسابقه قبل با بدشانسی روبرو شدیم و به همین دلیل هم قسم شده بودیم که از استقلال امتیاز بگیریم و با تمام وجود در زمین حاضر شدیم و آن نتیجه ایده‌آل به دست آمد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظرم ذوب‌آهن و محمد ربیعی تا به اینجای فصل؟ کار بزرگی کرده‌اند. تیم ما ۴ مسابقه از ۸ مسابقه خود را مقابل مدعیان لیگ برتر برگزار کرده و قرعه سختی نصیب‌مان شد. اما از این ۴ بازی ۸ امتیاز به دست آوردیم و این نشان می‌دهد تیم ما در کنار تاکتیک مناسب، شخصیت خوب خود را شناخته است. 

بابایی ادامه داد: متاسفانه یکی از بدشانسی‌های ما آن توفیق اجباری‌ای بود که گریبانمان را گرفت و مجبور شدیم از ۸ بازی، ۶ بازی را خارج از ورزشگاه فولادشهر برگزار کنیم. مقابل مدعیان هم ۳ بازی خارج خانه و در زمین حریفان داشتیم که این تعداد امتیازی که به دست آمده نشان دهنده این است که ذوب‌آهن در روند ایده‌آلی قرار دارد.

سرپرست ذوب‌آهن هم‌چنین در خصوص دیدار با گل‌گهر سیرجان، گفت: حالا در هفته نهم لیگ برای بار سوم در خانه بازی می‌کنیم و حریف خوبی پیش روی خود می‌بینیم. مطمئن باشید تیم ذوب‌آهن با قدرت در این مسابقه حاضر می‌شود و هدفی جز ادامه روند خوبی که شروع کرده، ندارد. ان‌شاءالله با برنامه مناسب کادر فنی، به دنبال کسب برد در کنار طرفداران خود هستیم و از آن‌ها تقاضا می‌کنیم با توجه به برگزاری مسابقه در روز تعطیل، ما را تنها نگذارند تا با حمایت آن‌ها به ۳ امتیاز دیگر دست پیدا کنیم.

حال باید ذوب‌آهن پس از نمایش خوب برابر استقلال برای تداوم روند خوبش در مدعی‌گری برابر مدعیان برابر گل‌گهر که یک پله پایین‌تر است، قرار گیرد. 

انتهای پیام 

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه