آخرین اخبار

سایت ای‌اف‌سی: برد تراکتور آسان به دست آمد


به گزارش “ورزش سه”، تراکتور روز گذشته موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و برتر، تیم فوتبال روشن تاجیکستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. برد ارزشمندی که شاگردان اسکوچیچ را یک گام دیگر به سمت صعود از گروه نزدیک تر کرد.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص این دیدار نوشته است:

امیرحسین حسین‌زاده در نیمه اول دو گل به ثمر رساند تا تیم تراکتور با پیروزی ۳-۱ مقابل تیم روشن تاجیکستان، در صدر گروه A سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۴/۲۰۲۵ قرار گیرد. این بازی روز چهارشنبه در شهر دوشنبه برگزار شد.

گل‌های ملی‌پوش ایران در دقایق ۲۶ و ۳۲ باعث شد تا تراکتور به طور کامل بر بازی مسلط شود و در ادامه، تومیساو استرکالیچ با گلزنی ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی، نتیجه را قطعی کرد.

سایت ای‌اف‌سی: برد تراکتور آسان به دست آمد

این دومین پیروزی تراکتور در این رقابت‌ها بود که باعث شد این تیم تبریزی با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، یعنی الوکره قطر، در صدر قرار بگیرد. در حالی که تیم روشان هنوز موفق به کسب امتیازی در این رقابت‌ها نشده است.

تراکتوری‌ها به راحتی امتیاز این بازی را به دست آوردند، هرچند در اوایل بازی علیرضا بیرانوند مجبور به یک واکنش سریع شد؛ زمانی که خلمراد نزاروف با ضربه سر به ضربه آزاد جمشید مقصوموف برخورد کرد و بیرانوند موفق شد توپ را به سختی مهار کند.

تراکتور در این مسابقه با تسلط کامل، بازی را به پایان رساند و پیروزی شایسته‌ای را به دست آورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه