آخرین اخبار

توقف‌ناپذیر و درخشان: هالند از نیمار هم رد شد!


به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی اسپارتا پراگ به میدان رفت و موفق شد با پنج گل حریفش را در هم بکوبد و سه امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد و همچنان در جمع تیم‌های برتر این مسابقات باشد.

توقف‌ناپذیر و درخشان: هالند از نیمار هم رد شد!

هالند در این فصل هم توانسته است یکی از ستاره‌های درخشان حاضر در ترکیب سیتی باشد و شب گذشته موفق شد دو گل از پنج گلی که تیمش وارد دروازه حریف کرد را به ثمر برساند که یکی از آنها روی حرکتی باورنکردنی و عجیب با پشت پا به ثمر رسید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت.

این ستاره نروژی با دو گلی که در این دیدار وارد دروازه حریف کرد موفق شد در سن ۲۴ سالگی تعداد گل‌هایی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده را به عدد ۴۴ برساند و به این ترتیب از نیمار که پیش از این موفق شده بود ۴۳ گل در این مسابقات بزند عبور کند. همچنین الساندرو دل پیرو با ۴۲ گل از او پایین‌تر است. این بازیکن حالا در یک رده با دیدیه دروگبا قرار دارد.

2099507

انتظار می‌رود که هالند به زودی رکورد این ستاره سابق چلسی را هم بشکند و برای رسیدن به رکوردهای بعدی تلاش خواهد کرد. او راهی طولانی برای رسیدن به رکورد این مسابقات که با ۱۴۱ گل در اختیار کریستیانو رونالدو است در پیش دارد. لیونل مسی هم با ۱۲۹ گل در جایگاه دوم قرار گرفته است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه