آخرین اخبار

آرسنال و فرصت طلایی برای جذب رودریگو از رئال مادرید / پتی: نیکو ویلیامز رویایی است


آرسنال و فرصت طلایی برای جذب رودریگو از رئال مادرید / پتی: نیکو ویلیامز رویایی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، پیشنهاد داده است که باشگاه آرسنال به جای جذب نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو، به سراغ رودریگو از رئال مادرید برود. پتی معتقد است که با توجه به حضور ستاره‌های بزرگی، چون کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال، ممکن است رودریگو فرصت بازی کمتری پیدا کند و این موقعیت برای آرسنال فرصت مناسبی است.
نیکو ویلیامز؛ گزینه‌ای رویایی، اما دست‌نیافتنی

در تابستان گذشته، آرسنال یکی از چندین باشگاهی بود که به دنبال جذب نیکو ویلیامز، وینگر جوان اسپانیایی، بود. پتی اذعان کرده که ویلیامز می‌تواند یک خرید رویایی برای توپچی‌های لندن باشد. اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از تمایل این بازیکن برای ترک اتلتیک بیلبائو و انتقال به لیگ برتر دیده نشده است.
رودریگو؛ ستاره قدرنادیده رئال مادرید

پتی در مصاحبه با Genting Casino اعلام کرد که رودریگو بازیکنی است که به اندازه کافی در رئال مادرید دیده نشده و تحت سایه امباپه و وینیسیوس قرار دارد. پتی در این باره گفت: «رودریگو یادآور سیلوین ویلتورد، هم‌تیمی سابق من در آرسنال است. من واقعاً فکر می‌کنم او می‌تواند در آرسنال ستاره شود و در هر سه پست خط حمله به کار بیاید.»
رودریگو؛ بازیکنی با اعتماد به نفس

رودریگو اخیراً در واکنش به سوالاتی درباره حضور در کنار ستاره‌هایی، چون امباپه و وینیسیوس گفته است: «من رودریگو هستم، به عملکردم در فصل گذشته نگاه کنید!» این جمله نشان می‌دهد که او از اینکه در رئال مادرید دست‌کم گرفته می‌شود، احساس نارضایتی می‌کند و به دنبال فرصتی برای درخشش بیشتر است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه