ورزشی > کشتی، رزمی

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی قهرمانی امیدهای جهان



به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در آلبانی، ۳ نماینده ایران با شکست رقبای خود راهی نیمه نهایی شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه آدام اولباشف از روسیه را با نتیجه ۷ بر ۱ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ از سد آتسمیر بیژویف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ویتالی اریومنکو از مولداوی شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارژیولا از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تورپال بیسلطانوف از دانمارک با نتیجه ۶ بر ۲ (دیسکالیفه) به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴  میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در ۵ وزن دوم بود که پیش از این دور دوم مقابل حریف خود از مولداوی تن به شکست داده بود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه