آخرین اخبار

یادداشت کردم، یک روزی جواب آنها را می‌دهم/ قلعه‌نویی: رزومه شما ضدیت با من است!


به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با اعتماد به نفس حاصل از پیروزی بزرگ برابر قطر، در یک گفتگوی تلویزیونی حضور یافت و در مورد انتقادات اخیر از تیم ملی و فشار شدید برخی از کارشناسان روی تیمش، صحبت کرد و گفت که برخی از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما، تنها به مخالفان و منتقدان او تریبون می‌دهند.

قلعه‌نویی همچنین در توصیف رزومه خود گفت که تیم یازدهم و چهاردهم استقلال و سپاهان را به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر رسانده و همچنین با ذوب‌آهن و تراکتور توانسته سهمیه آسیایی بگیرد و گل‌گهر و مس کرمان را به مدعی تبدیل کرده است. او با اشاره به کسب هزار امتیاز در لیگ برتر ایران، گفت که باوجود غیبت چند ساله در لیگ برتر، همچنان رکورددار محسوب می‌شود.

یادداشت کردم، یک روزی جواب آنها را می‌دهم/ قلعه‌نویی: رزومه شما ضدیت با من است!

این بخش از مصاحبه سرمربی تیم ملی را بخوانید:

* کارشناسان شما تبر برداشتند
کارشناسان تبر برداشتند و کار از تبر گذشته، اره برقی برداشتند. من الان می‌گویم آقای جبلی، مسئول صداوسیما یا بر اساس قابلیت‌ها آمده و یا بر اساس موارد دیگر. من میگویم اگر در مورد کسی صحبت میکنیم بر اساس رزومه و تخصص‌هایش صحبت کنیم. به همه که نمی‌توان تریبون داد. الان هرکسی با امیر قلعه‌نویی مشکل داشته باشد، در بعضی برنامه‌های شما تریبون دارد. من میگویم رزومه آنها را بررسی کنید.

* تراکتور را برای اولین بار به آسیا بردم
من طرف صحبتم مردم است. میگویم من الان چند فصل است در لیگ نیستم و بالای هزار امتیاز آوردم. نه فقط با یک تیم، ممکن است شما 20 سال با استقلال و تراکتور و سپاهان باشی هزار امتیاز بیاوری اما من تیمهایی را گرفتم که وضعیتش خوب نبود. من سپاهان را گرفتم که وضعیتش خوب نبود و چهاردهم جدول بود اما من با کمترین هزینه (32 میلیارد) تیم را دوم کردم. من پرامتیاز‌ترین تیم تراکتور را ساختم، برای اولین بار تیم را به آسیا بردم و برای اولین بار به مرحله دوم آسیایی بردم. این یکی از افتخارات من است.

* استقلال را بدون بنزین قهرمان کردم
من استقلال یازدهم جدول را گرفتم و تیم را قهرمان کردم. شرایط استقلال مثل الان نبود که بنزین پشتش باشد، البته باید اینطوری باشد. این رزومه شخص من است و من میگویم شخصی را نیاورید که با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد و تسویه حساب میکند. من و تیمم مشکل داریم، بیایید این مشکل را بگویید و حب و بغض نداشته باشید.

* یک روز جواب آنها را می دهم
وقتی کسی از امیر قلعه نویی دلخوری دارد، وقتی او را می آورید زحمات بچه‌ها را پایین می آورد. من یک روز جواب این‌ افراد را می‌دهم اما الان به خاطر جایگاه حقوقی نمیتوانم جواب خیلی‌ها را بدهم. آقای تاج از من خواستند سعه صدر داشته باشم اما من این‌ها را نوشتم و یک روز می‌آیم در تلویزیون جواب می‎دهم.

* مثل بهتاش فریبا انتقاد کنند
من بحثم این است که تیم ملی و همه تیمهای دنیا یک سری مشکلات فنی دارند. نمی‌شود مشکلات نباشد اما چه خوب است با فضای خوب مطرح کنیم. مثلا آقای بهتاش فریبا هم انتقاد کردند هم راهنمایی، اما الان تریبون به کسانی داده می‌شود که باید ضدیت با امیر قلعه نویی داشته باشند. یعنی رزومه آنها ضدیت با امیر قلعه نویی است. میخواهد من را بزنید؟ من ده سال است به این رفتارها عادت دارم. من تیم گل‌گهر را گرفتم، همان موقع گل‌گهر را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند. من این‌ها را میشناسم، گذشته و حال و آینده آنها را می‌شناسم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه