آخرین اخبار

رائول براوو: از قهرمانی در چمپیونزلیگ تا طراحی داخلی/ به کی‌روش دروغ گفتم تا در رئال فیکس بازی کنم


به گزارش “ورزش سه”، زندگی پیچ و خم‌های زیادی دارد و فوتبال حرفه‌ای اغلب برای بسیاری از فوتبالیست‌ها یک معما است. البته این برای رائول براوو صدق نمی‌کند.

در مصاحبه‌ای با نشریه اسپانیایی آاس، این مدافع سابق که در سال 2022 از فوتبال خداحافظی کرد، از بازی در رده‌های آماتور فوتبال اسپانیا، از دوران حرفه‌ای خود و همچنین اتفاقات پس از آن یاد کرد.

رائول براوو به عنوان یکی از بازیکنان آکادمی رئال در میان نام‌های بزرگی مانند ایکر کاسیاس، روبرتو کارلوس، لوئیس فیگو، دیوید بکام، زین‌الدین زیدان و رونالدو نازاریو یک بازیکن کاملا معمولی شناخته می‌شد. او به یاد آورد که حتی به کارلوس کی‌روش دروغ گفت تا فرصت‌های بیشتری به دست آورد.

رائول براوو: از قهرمانی در چمپیونزلیگ تا طراحی داخلی/ به کی‌روش دروغ گفتم تا در رئال فیکس بازی کنم

براوو گفت: “در تابستان 2003، من به رئال مادرید بازگشتم [یک سال به صورت قرضی در لیدزیونایتد انگلیس بازی کردم] و تقریباً از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بودم. همه می‌دانند که بازی برای رئال چقدر سخت است، اما من در آن فصل حدود 50 بازی انجام دادم. در پیش فصل، کی‌روش از من پرسید که آیا تا به حال به عنوان مدافع میانی بازی کرده‌ام، چون این تنها شانسی بود که می‌توانستم به ترکیب تیم اصلی برسم.

من هرگز در زندگی‌ام در این پست بازی نکرده بودم، اما به او گفتم بله. می‌خواستم حقیقت را به او بگویم و از طرفی نمی‌توانستم اجازه دهم که فرصت به این خوبی را از دست بدهم. من فصل را به عنوان مدافع میانی شروع کردم، نتیجه داد و هرگز آن پست را ترک نکردم تا وقتی که ما قهرمان شدیم.”

2095916

رائول براوو اعلام کرد که پس از بازنشستگی تصمیم گرفت که به دنبال طراحی داخلی ساختمان‌ها برود: “اکنون من خانه‌ها را تعمیر می‌کنم و یک طراح داخلی هستم. وقتی از فوتبال خداحافظی کردم، با خودم گفتم “حالا چه کار کنم؟” وقتی فوتبال را ترک می‌کنید، سال اول بسیار پیچیده و سخت است. برای همه بازیکنان این اتفاق می‌افتد. با پولی که پس‌انداز کردم چندین خانه خریدم و به روش خودم و با ایده‌های خودم آن‌ها را بازسازی کردم. من سپس کاتالوگم را درست کردم، آن را در اینستاگرام منتشر کردم و ظاهراً مردم آن را دوست داشتند، چون همه آن‌ها خانه‌ها را فروختم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه