آخرین اخبار

نوری شاهین: / به کارم ایمان دارم و دورتموند قطعا موفق خواهد شد!


به گزارش “ورزش سه”، در اولین بازی از هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا، جمعه شب تیم‌های دورتموند و سن پائولی در سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر‌ می‌روند. دیداری که برای دورتموند میزبان با توجه به شکست هفته ششم آنها مقابل یونیون برلین در هفته ششم، از اهمیت بالایی برای نوری شاهین برخوردار است.

سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل سن پائولی گفت: “هرگز‌ نباید از مسیر اصلی‌مان منحرف شویم. پس از انجام شش بازی، دیگر زمان آزمون و خطا به پایان رسیده و از این پس‌ باید اشتباهات را به حداقل برسانیم.

در مسیری که از ابتدای فصل با خود ترسیم کردیم، بسیار مطمئن هستم و می‌دانم که این راه به موفقیت منتهی خواهد شد. این قول را به هواداران می‌دهم که در پایان فصل از عملکرد تیم خوشحال باشند.”

نوری شاهین: / به کارم ایمان دارم و دورتموند قطعا موفق خواهد شد!

دورتموند تا اینجای فصل با چهار امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در خانه نتایج خوبی گرفتند اما در بازی‌های خارج از خانه جزء ضعیف‌ترین تیم‌های بوندسلیگا به حساب می‌آیند. نوری شاهین در مورد این نقطه صعف بزرگ تیمش افزود: “تنها مشکل بزرگی‌ که در این فصل داشتیم همین مورد است. اگر بخواهیم این روند را در بازی‌های خارج از خانه ادامه دهیم قطعا به مشکل می‌خوریم و به اهداف خود نخواهیم رسید.

البته که در بازی مقابل سنت پائولی میزبان هستیم و خوشحالم که قرار است بار دیگر‌ از حمایت پرشور هواداران‌مان برخوردار باشیم. جادوی سیگنال ایدونا پارک هر تیمی‌ را به زانو درمی‌آورد.”

شاهین در پایان درمورد غایبان پرشمار تیمش در بازی مقابل سنت پائولی گفت: “یان کوتو، کریم آدیمی، یولیان دورانویل و جیووانی رینا را به علت مصدومیت در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت اما سایر بازیکنان در آمادگی کامل قرار دارند.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه