آخرین اخبار

ناکامی بزرگ: دورتموند می‌خواست کلوپ را برگرداند!


به گزارش “ورزش سه”، کلوپ در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ هدایت دورتموند را برعهده داشت و قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و همچنین جام حذفی آلمان را برای این تیم به ارمغان آورد اما در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت که نیمکت این تیم را ترک کند و مدتی بعد به لیورپول رفت تا دوران درخشانی را در آنفیلد سپری کند.

حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، حدود ۲.۵ سال پیش پیشنهادی را به این مربی آلمانی که دوستی نزدیکی هم با او دارد ارائه کرد و امیدوار بود که بتواند او را بار دیگر به این باشگاه برگرداند و جایگاهش به عنوان یک اسطوره را در دورتموند بهبود ببخشد.

ناکامی بزرگ: دورتموند می‌خواست کلوپ را برگرداند!

در این پیشنهاد به کلوپ گفته شده بود به محض این که خودش این آمادگی را داشته باشد می‌تواند در هر پستی که بخواهد در دورتموند مشغول به کار شود. واتسکه حتی به او پیشنهاد داده بود که جانشین خودش در راس کادر مدیریتی این باشگاه شود تا بتواند دورتموند را بار دیگر به دوران اوجش برگرداند.

اما کلوپ حاضر به قبول این پیشنهاد نشد و پاسخ منفی به این دوست قدیمی داد تا امید آنها را از حضور دوباره در این باشگاه ناامید کرده باشد. این در حالی است که او هفته گذشته پیشنهاد ارائه شده از سوی شرکت ردبول را پذیرفت و حالا به عنوان مدیر فوتبال باشگاه‌های تحت نظر آنها شامل لایپزیش، لیدز، سالزبورگ و نیویورک ردبول فعالیت می‌کند.

کلوپ پیش از این و پس از پایان دوران حضورش در لیورپول گفته بود که دیگر نمی‌خواهد فقط برای یک باشگاه کار کند. او مایل است که درس‎‌های جدیدی از حضورش در دنیای فوتبال بگیرد، تجربیات بیشتری کسب کند و مرزهای دیدگاهش را گسترش دهد و به همین دلیل پیشنهاد ارائه شده از سوی ردبول برای او جذابیت بیشتری داشت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه