آخرین اخبار

تیم‌هایی که بعید است اسم‌شان را شنیده باشید/ شگفتی‌سازهای جدید جام حذفی با نام‌های عجیب!


به گزارش “ورزش سه”، مرحله سوم جام حذفی در شرایطی اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود که 18 تیم لیگ یکی وارد تورنمنت می‌شوند و با احتساب 14 تیمی که از لیگ‌های دسته سوم و دوم بالا آمده‌اند برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی تلاش می‌کنند.

در بین تیم‌هایی که از دسته‌های پایین به مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند، برخی تیم‌ها حضور دارند که نام شان برای اهالی فوتبال ناآشناست. تیم‌هایی که در این مرحله به لیگ یکی‌ها برخورد کرده‌اند و امیدوار به ادامه شگفتی‌سازی در حذفی هستند.

ستارگان آبی‌پوش زیدون: تیمی که به تازگی به لیگ دسته دوم صعود کرده از شهری کوچک در خوزستان در جام حذفی بالا آمده و قرار است در مرحله بعدی با پیکان تهران روبه‌رو شود. این تیم آبی‌پوش در مرحله قبلی نود ارومیه را حذف کرد و جالب است که بدانید رسول اصغرزاده مهاجم سابق استقلال تهران هدایت آن را برعهده دارد و امیدوار به شگفتی‌سازی است.

یاران شهید ابراهیم هادی: باشگاهی که چندی قبل محمد انصاری ستاره سابق پرسپولیس تاسیس کرد و در لیگ دسته سوم فعالیت می‌کند، حالا در جام حذفی به جمع 32 تیم برتر صعود کرده است. انصاری به عنوان مدیرعامل و مربی در این باشگاه فعالیت می‌کند و منتظر است تا حریف خود را از بین شناورسازی قشم و نخل بم بشناسد. دیداری که نتیجه‌اش را کمیته انضباطی تعیین خواهد کرد.

شناورسازی قشم: تیم جنوبی فوتبال ایران سال گذشته به لیگ دسته دوم صعود کرد و در این دسته فعالیت می‌کند. آنها به واسطه عدم حضور نخل بم هنوز تکلیف بازی‌شان مشخص نشده اما احتمالا با حکم کمیته انضباطی برنده می‌شوند و جواز حضور در مرحله بعد را به دست می‌آورند. این تیم هرمزگانی در صورت رسیدن به مرحله بعد با یاران شهید ابراهیم هادی روبه‌رو می‌شود.

پادنا میمند فارس: تیمی از جنوب استان فارس که در لیگ دسته سوم فعالیت دارد؛ آنها با پیروزی در مرحله قبلی به جمع 32 تیم رسیدند و در این مرحله باید با مس سونگون لیگ یکی دیدار کنند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه