آخرین اخبار

ستاره انگلیس با سرمربی موقت به اوج برگشت (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی فنلاند میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب و مطمئن موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را پس از شکست تلخ برابر یونان به دست آورد.

ترنت الکساندر آرنولد نمایشی بسیار درخشان و تحسین برانگیز را در این بازی در ترکیب سه شیرها ارائه کرد و موفق شد گل دوم تیم ملی کشورش را هم در دقیقه ۷۴ وارد دروازه حریف کند خیال هواداران این تیم را از کسب پیروزی در این بازی راحت کرده باشد و بار دیگر برای تیمش موثر ظاهر شده باشد.

همین درخشش او باعث شد که مسئولان برگزاری این بازی او را به عنوان بهترین بازیکن حاضر در زمین انتخاب کنند و جایزه بهترین بازیکن زمین پس از پایان این دیدار به او اهدا شد تا این ستاره جوان تیم ملی انگلیس رکورد جالبی را به نام خودش ثبت کرده باشد.

ستاره انگلیس با سرمربی موقت به اوج برگشت (عکس)

از زمانی که کارزلی به صورت موقت هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده گرفته، این سومین بار در چهار بازی تحت هدایت او است که ترنت الکساندر آرنولد موفق می‌شود جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند و همین موضوع نشان می‌دهد که این مربی توانسته است بهترین بازی ممکن را از او بگیرد و باعث شود که این بازیکن بار دیگر به دوران اوجش نزدیک شود که بهترین اتفاق برای او بوده است.

ویدئو: 355659

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه