آخرین اخبار

نیکو ویلیامز: به هو کردن بارسایی‌ها اهمیتی ندادم!


به گزارش “ورزش سه”، این اتفاق در بازی بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه مونتخوئیک رخ داد. بخشی از هواداران بارسلونا به دلیل اینکه ویلیامز پیشنهادات بارسا را رد کرده و تصمیم گرفته بود در اتلتیک بیلبائو بماند، او را هو کردند. ویلیامز در این بازی عملکرد خوبی داشت و با ارسال‌ها و دریبل‌های خطرناک خود در جناح چپ بارها مدافعان بارسا را آزار داد.

ویلیامز در مورد هو شدنش در این بازی گفت:«راستش را بخواهید، تعجب کردم، اما اهمیت زیادی به آن ندادم چون طبیعی است که وقتی به استادیوم حریف می‌روید، سوت‌های اعتراضی هواداران حریف را بشنوید، اما این بار به طور شخصی همه سوت‌ها برای من بود. این طبیعی است، فکر می‌کنم تا زمانی که توهینی نباشد، جالب است.»

نیکو ویلیامز: به هو کردن بارسایی‌ها اهمیتی ندادم!

ویلیامز در تابستانی که گذشت تصمیم گرفت در اتلتیک بیلبائو بماند و پیشنهادات بارسلونا و دیگر باشگاه‌های بزرگ را رد کند. این تصمیم باعث شد تا هواداران بارسلونا ناراحت شوند و در طول بازی او را هو کنند. این در حالی است که پیوستن ویلیامز به بارسلونا هنوز به‌طور کامل منتفی نشده و احتمال زیادی وجود دارد که او در تابستان آینده لباس بلوگرانا را به تن کند و با هوادارانی که او را هو کردند، در یک سمت قرار بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه