آخرین اخبار

سینر: جوکوویچ اسطوره تنیس است


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، یانیک سینر ایتالیایی پس از فینال مسترز در شانگهای (چین) نواک جوکوویچ صربستانی را مورد خطاب قرار داد. سینر در فینال این مسترز با نتایج 7 بر 6 (7 بر 4)، 6 بر 3 برابر جوکوویچ پیروز شد و به جام قهرمانی دست یافت.

یانیک سینر پس از پایان بازی گفت: من می‌خواهم بلافاصله با نواک شروع کنم. خیلی خوب است که می‌بینم هنوز به شکلی باور نکردنی تنیس بازی می‌کنی. تو سال به سال این روند را ادامه می‌دهی. من همچنین تعدادی از اعضای تیم تو را می‌شناسم و برخی از آنها اکنون پیش من هستند. تو کاری باورنکردنی انجام می‌دهی. برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، نه فقط در این فصل، سعی کن فصل بعد هم سلامت بمانی و رقابت کنی. من امیدوارم تا زمانی که ممکن است تو را باز هم در زمین ببینیم.

تنیسور شماره یک جهان درباره راز 4 پیروزی‌اش برابر نواک جوکوویچ در 5 بازی اخیر اظهار داشت: سخت است رازی را به شما بگویم. نواک هیچ نقطه ضعفی ندارد. شما باید سعی کنید از فرصت‌های اندکی که او به شما می‌دهد، استفاده کنید. تعداد آنها در طول مسابقه زیاد نیست و فقط باید سعی کنید هر لحظه را باور کنید. نواک اسطوره تنیس است و بازی مقابل او بسیار سخت است. من بابت پیروزی امروز و قهرمانی خیلی خوشحال هستم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه