آخرین اخبار

آنها قدرتمند هستند اما ما انگیزه زیادی داریم؛/ الوطن: عنابی‌ها آرزوی شکست ایران را دارند


به گزارش ورزش سه، در فاصلا دو روز تا دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در دور چهارم مرحله سوم مقدماتی آسیایی 2026 که در امارات برگزار می‌شود، روزنامه الوطن قطر با انتشار گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی این کشور در آستانه این مسابقه پرداخته است.

الوطن نوشته است: “تیم ملی قطر امروز قبل از سفر به امارات در یک جلسه تمرینی در اسپایر شرکت خواهد کرد که طی آن مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم، برنامه بازی را طراحی و درباره ترکیبی که قصد دارد با آن بازی کند، تصمیم گیری کند تا شانس پیروزی تیم را بالا ببرد، به خصوص که تیم ایران یکی از تیم‌های قدرتمند است و پیروزی در این مسابقه اصلاً کار آسانی نبود. تیم کشورمان فردا یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه آل راشد دبی که میزبان بازی خواهد بود، برگزار می‌کند تا خود را برای دیداری که روز سه شنبه برگزار می‌شود، آماده کند.”

الوطن سپس با اشاره به شرایط گروه A نوشت: “عنابی‌ها در شرایطی با آرزوی برد و کسب سه امتیاز این دیدار مهم راهی امارات می‌شوند که از پیروزی سه بر یک مقابل قرقیزستان در دور سوم خوشحال هستند. این در حالی است که رقابت‌ها پس از برگزاری دور شوم داغ شده است؛ در حال حاضر ازبکستان با 7 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و ایران با امتیاز برابر رتبه دوم را به خود اختصاص داده است‌. امارات با 4 امتیاز در رتبه سوم است و تیم ملی قطر نیز با 4 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. همچنین کره شمالی با 2 امتیاز در رده پنجم حضور دارد و در نهایت قرقیزستان بدون امتیاز است در قعر جدول قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی امتیازات، همه تیم‌ها برای صعود شانس دارند.”

آنها قدرتمند هستند اما ما انگیزه زیادی داریم؛/ الوطن: عنابی‌ها آرزوی شکست ایران را دارند

روزنامه قطری ادامه داد: “پیروزی قطر مقابل قرقیزستان پس از شکست مقابل امارات و تساوی با کره شمالی، این تیم را به رقابت در گروه بازگرداند. تمایل به پیروزی‌های مستمر این تیم را قادر می‌سازد تا همچنان در رقابت برای موقعیت های پیشرفته باشد. علیرغم قدرت بازی ایران، تیم ما با اعتماد به نفس کامل و انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و سه امتیاز به میدان می‌رود. اعضای تیم پس از بازگشت مجدد مسیر پیروزی که روحیه همه بازیکنان را بالا برد و دوباره اعتماد به نفس را به آنها بازگرداند، اکنون مشتاقانه به دنبال ادامه همین رویکرد هستند تا رقابت برای ربودن یکی از دو بلیت صعود به جام جهانی ادامه دهند. قطر در صورت موفقیت در این مسیر برای اولین بار از طریق مسابقات مقدماتی به جام جهانی صعود خواهد کرد.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه