آخرین اخبار

ستاره سیتی پشت وینی: توپ طلا برای او است


به گزارش “ورزش سه”، وینیسیوس جونیور در رقابت‌های فصل گذشته یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای حاضر در ترکیب رئال مادرید بود و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و توانست تحسین بسیاری را جلب کند و نشان دهد که در حد و اندازه بهترین بازیکنان فوتبال دنیا است.

درخشش خیره کننده این ستاره برزیلی باعث شد که بسیاری از چند ماه قبل او را مدعی اصلی کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ بدانند و حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که از انتخاب فرانس فوتبال خبر دارند و او به صورت قطعی این جایزه را با خود به خانه خواهد برد.

حالا ادرسون که دروازه‌بان منچسترسیتی است و در تیم ملی برزیل هم با این بازیکن هم تیمی است حمایتش را از او برای کسب این جایزه ارزشمند در سال ۲۰۲۴ اعلام کرده و مدعی شده که او شایستگی دریافت این جایزه را دارد.

ادرسون در گفتگو با تی‌ان‌تی اظهار داشت:” من امیدوار هستم که توپ طلا به وینیسیوس جونیور برسد. او به خاطر تمام کارهایی که در فصل گذشته انجام داد شایستگی دریافت این جایزه را دارد. البته باید این را هم بگویم که از سوی دیگر، اگر رودری این جایزه را ببرد برای او هم خوشحال خواهم شد.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه