آخرین اخبار

مارتینز: لیگ ملت‌ها نه، هدف پرتغال جام جهانی است!


به گزارش ورزش سه، تیم ملی پرتغال با گلزنی برناردو سیلوا، کریستینانو رونالدو و گل به‌خودی بازیکن حریف با نتیجه پرگل ۳-۱ از سد میزبانش لهستان گذشت و حالا با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد.

روبرتو مارتینز سرمربی سلسائو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:” بازی خوبی بود و توانستیم از همان دقایق اول بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. البته که من برعکس شما، فکر نمی‌کنم این بهترین نمایش پرتغال تحت هدایت من باشد. چرا که معتقدم در نیمه دوم بازی مقابل فرانسه در یورو عملکرد بهتری نسبت به این مسابقه داشتیم.

در چهار روز اخیر خیلی سخت تمرین کردیم و خوشبختانه مسائل تاکتیکی به طور دقیق توسط بازیکنان در زمین اجرا شد. از اینکه گل خوردیم ناراضی ام اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.”

سرمربی پرتغال سپس به تمجید از عملکرد تیم ملی لهستان و البته مربیان لهستانی پرداخت و گفت:” ایده های مربیان لهستانی را همیشه دوست دارم.بازی با ریسک زیاد، پرس شدید از بالا و طراحی حمله را نفرات بالا از جمله ویژگی های آن هاست و من برای این سبک از فوتبال احترام بسیار زیادی قائل هستم.”

مارتینز: لیگ ملت‌ها نه، هدف پرتغال جام جهانی است!

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۶۲ از زمین خارج شد. مارتینز در پاسخ به این سوال که آیا تعویض او نشان از حضور فیکس مقابل اسکاتلند در بازی بعدی دارد‌ گفت:” وقتی در فاصله ۷۲ ساعت باید دو بازی سنگین برگزار کنید، ناچار به مدیریت وضع جسمانی بازیکنان هستید. رونالدو از زمین خارج شد تا دیوگو ژوتا به بازی بیاید. بازیکنی‌ که در نیم ساعت پایانی بسیار خوب عمل کرد. ضمن آنکه کریستیانو نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.”

دو بازیکن جوان پرتغال یعنی رناتو ویگا و ساموئل کاستا در این بازی برای اولین بار تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورشان را به‌دست آوردند. مارتینز درخصوص جوانگرایی در تیمش افزود:” ویگا باتوجه به سن کمش بسیار بازیکن کارآمدی است و این را ثابت خواهد کرد. او می‌تواند جا پای بازیکنی همچون رابرت لواندوفسکی بگذارد. در مجموع از عملکرد همه نفرات تیم راضی هستم. خیلی مهم است که در نخستین بازی ملی عملکرد خوبی داشته باشید‌.

در مجموع با مسابقات لیگ ملت های اروپا، برای هدف اصلی یعنی جام جهانی آماده می‌شویم. نگرش تیم امشب باورنکردنی و عملکرد بازیکنان بسیار عالی بود‌. فراموش‌ نکنید که ما در خانه تیمی قدرتمند در حضور تماشاگرانش به میدان رفتیم. ضمن آنکه در پایان از هواداران خوب پرتغال که مثل همیشه از ما حمایت کردند نیز تشکر می‌کنم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه