آخرین اخبار

استقلال برای لغو بازی با ذوب‌آهن درخواستی نداده


به گزارش “ورزش سه”، تغییر مکان دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی و همچنین دیدار استقلال با النصر که هر دو مسابقه را به امارات منتقل کرد، حدسیاتی را به وجود آورد که ممکن است آبی پوشان خواستار تعویق در برگزاری بازی با ذوب آهن شوند.

تیم ملی باید روز سه‌شنبه به مصاف قطر برود، ازبکستان و کنگو نیز که ماشاریپوف و کاکوتا را در اختیار دارند، در همان روز به مصاف رقبا می‌روند. با این شرایط، بازیکنان ملی‌پوش استقلالی روز چهارشنبه به ایران باز خواهند گشت. آبی‌ها نیز باید روز جمعه به مصاف ذوب آهن بروند و سپس برای پرواز به سمت دبی و دیدار با النصر آماده شوند.

با توجه به اینکه سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس موافقت کرده و دیدار این تیم با ملوان را به تعویق انداخت، تصور می‌شد که استقلالی‌ها نیز با توجه به تغییر مکان دیدار خود با النصر و مسابقه تیم ملی برابر قطر، خواستار تعویق در برگزاری بازی با ذوب آهن شوند.

با این حال، آبی‌ها درخواستی برای به تعویق افتادن بازی ارائه ندادند و به همین دلیل بازی با ذوب آهن در همان تاریخ قبلی برگزار می‌شود. باید دید که این موضوع با تصمیم کادرفنی استقلال بوده یا پای موضوع دیگری در میان است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه