توپ و تور

برد مدعیان و شکست طلایی‌ها هندبال اصفهان مقابل نماینده پایتخت



برد مدعیان و شکست طلایی‌ها هندبال اصفهان مقابل نماینده پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه بیستم مهرماه، هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که طی آن در مهمترین دیدار مدافع عنوان قهرمانی دومین شکست خود را ثبت کرد، نفت و گاز گچساران مقابل زاگرسی‌ها برنده شد، رایزکو سپاهان مطرح را از پیش رو برداشت و نامی نو نخستین پیروزی خود را جشن گرفت.

سنگ آهن بافق این هفته مهمان شهید چمران لارستان بود که هر چند نیمه اول را پابه پای این تیم جلو آمد و با نتیجه مساوی ۹ – ۹ به رختکن رفت اما در نیمه دوم شاگردان نشمین شافعیان اختلاف گل را بیشتر کردند و این اختلاف تا اواسط نیمه دوم حتی به نتیجه ۱۶ – ۲۴ رسید اما بافق توانست اندکی این اختلاف را بهتر کند ولی در پایان این لارستان بود که با نتیجه ۲۰ – ۲۵ برنده شد تا ۶ امتیازی شود و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کند.

نفت و گاز گچساران نیز میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود که در یک بازی برتر، زاگرسی‌ها رو با نتیجه ۲۰ – ۲۹ شکست داد تا ۲ امتیاز ارزشمند این بازی را در خانه نگه دارد و خود را در قامت یه مدعی معرفی کند.

نامی نو نیز اولین پیروزی خود را به دست آورد. نامی نو که در خانه میزبان غدیر ملایر بود هرچند در اکثر دقایق این بازی از حریفش عقب بود اما با تغییر تاکتیک در اواخر نیمه دوم توانست برنده این بازی لقب بگیرد. نامی نو این دیدار را با نتیجه ۲۰ – ۲۴ به سود خود تمام کرد.

نماینده تهران نیز دست به کار بزرگی زد و سپاهان را در خانه‌اش شکست داد تا با دست پر به پایتخت برگردد. رایزکو در این دیدار موفق شد ۲۵ – ۲۸ از سد بزرگ طلایی‌پوشان اصفهان بگذرد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

نتایج کامل مسابقات هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

نفت و گاز گچساران ۲۹ – زاگرس جنوبی کازرون ۲۰

شهید چمران لارستان ۲۵ – سنگ‌آهن بافق ۲۰

فولاد مبارکه سپاهان ۲۵ – رایزکو تهران ۲۸

نامی نو اصفهان ۲۴ – غدیر ملایر ۲۰

با این نتایج شهید چمران لارستان با ۶ امتیاز به تنهایی صدرنشین است، نفت و گاز گچساران با ۵ امتیاز دوم است و رایزکو با ۴ امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد. سپاهان با ۳، زاگرس جنوبی کازرون و نامی نو اصفهان با ۲ و سنگ آهن بافق و غدیر ملایر بدون امتیاز در جایگاه های بعدی قرار دارند.

هفته چهارم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران ۲۷ مهر برگزار می‌شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه