ورزشی > جهان ورزش

رضایت سرمربی سلسائو از عملکرد شاگردانش برابر شیلی



رضایت سرمربی سلسائو از عملکرد شاگردانش برابر شیلی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل با هدایت دوریوال جونیور یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در کوپاآمه‌ریکا ۲۰۲۴ بود اما نمایش ناامیدکننده‌ای در این رقابت‌ها داشت و با شکست برابر اروگوئه در دور یک‌چهارم نهایی از این رقابت‌ها کنار رفت تا انتقادها از این مربی باتجربه بسیار بالا بگیرد. با این حال فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته است همچنان به مربی‌اش اعتماد کند.

به نظر می‌رسد اعتماد برزیلی‌ها جواب داده است و حالا برزیل رفته‌رفته در حال قدرت‌گرفتن است. برتری برابر شیلی در دیدار بامداد جمعه باعث امیدواری هواداران سلسائو شده است.

دوریوال، سرمربی برزیل، بعد از برتری تیمش برابر شیلی گفت: با اینکه تیمم بسیار جوان است ولی بازیکنانم بلوغ بسیار بالایی دارند و از این نظر خوشحالم. متعادل و آرام بازی و سعی کردیم وقتی توپ را در اختیار داریم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. همه چیز را درست انجام دادیم و از این سه امتیاز خیلی خوشحالم. می‌دانیم اکنون کجا هستیم. می‌خواهیم برزیل را از این وضعیت خارج کنیم.

او افزود: قدم به قدم جلو می‌رویم. هنوز چیزهای زیادی وجود دارند که باید اصلاح شوند اما به تدریج سعی می‌کنیم مسیر درستی را طی کنیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه