آخرین اخبار

ماسکرانو:/ اگر مسی مدافع بود، هیچکس نمی‌توانست دریبل بزند!


به گزارش “ورزش سه”، ماسکرانو در دوران حضورش در مستطیل سبز تجربه بازی در دو تیم بزرگ لیورپول و بارسلونا را به دست آورد و همچنین در تیم ملی آرژانتین هم با لیونل مسی هم بازی بود و روزهای بسیار درخشانی را در کنار او سپری کرد و افتخارات بسیاری را هم به دست آورد.

او حالا وارد دنیای مربیگری شده و هدایت تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین را از سال ۲۰۲۱ برعهده دارد اما هنوز هم علاقه زیادش به مسی در صحبت‌هایش با رسانه‌ها مشخص است و به تازگی ادعای جالبی را درباره این ستاره سابق بارسلونا مطرح کرده است.

ماسکرانو:/ اگر مسی مدافع بود، هیچکس نمی‌توانست دریبل بزند!

ماسکرانو در گفتگو با اسپورت درباره مسی اظهار داشت: «لئو بدون شک بزرگترین بازیکنی است که من تا به حال دیده‌ام. اگر مسی مدافع بود، یکی از بهترین مدافعان در تاریخ فوتبال می‌شد. دریبل زدن او حتما غیرممکن بود. گاهی در تمرینات در بارسلونا یک در برابر یک بازی می‌کردیم و او به شکلی باورنکردنی سریع بود و هیچکس توانایی دریبل زدنش را نداشت. چنین کاری غیرممکن بود.

ما در بارسلونا گاهی در تمرینات تورنمنتی کوتاه را با سه تیم برگزار می‎‌کردیم. هر تیمی پنج پیروزی به دست می‌آورد قهرمان می‎‌شد. گاهی مسی دوست داشت زودتر از تمرینات برود و به همین دلیل  پنج گل برای تیمش به ثمر می‌رساند تا پیروز شود و جلسه تمرین به این شکل به پایان می‌رسید.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه