آخرین اخبار

دومین ناکامی متوالی: آرژانتین با مسی هم نبرد!


به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین در نهمین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی در قاره آمریکای جنوبی برای جام جهانی ۲۰۲۶ که قرار است به میزبان آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار شود بامداد امروز و در حالی که بازی به دلیل شرایط نامساعد جوی با تاخیر آغاز شد روبروی تیم ملی ونزوئلا به میدان رفت و در نهایت به تساوی ۱-۱ برابر این تیم رضایت داد.

شاگردان لیونل اسکالونی در حالی در این بازی روبروی حریف قرار گرفتند که روند شکست ناپذیری‌شان در بازی قبلی و با قبول شکست برابر تیم ملی کلمبیا از دست رفته بود اما حضور لیونل مسی در ترکیب این تیم باعث شده بود که به کسب پیروزی و سه امتیاز حساس و مهم این بازی امیدوار باشند.

دومین ناکامی متوالی: آرژانتین با مسی هم نبرد!

آنها مالکیت توپ و میدان را تا حدی در نیمه اول در اختیار داشتند و توانستند فرصت‎‌هایی را هم روی دروازه این تیم خلق کنند اما این در حالی بود که تیم حریف هم چندان دست و پا بسته نبود و سعی کرد پا به پای آرژانتین پیش برود و حتی فرصتی برای گلزنی هم در نیمه اول پیدا کرد اما در انجام این کار چندان موفق نبود و درخشش امیلیانو مارتینز یکی از دلایل اصلی ناکامی آنها بود.

2093429

شرایط در نیمه دوم حتی بیشتر از قبل به سود آرژانتین پیش رفت و آنها تا با تکیه بر تجربه و قدرت بدنی بازیکنان‌شان توانستند توپ را بیشتر در اختیار بگیرند اما ونزوئلا از همان لحظات کوتاهی که داشت به خوبی استفاده کرد، هرگز وارد فاز دفاعی نشد و بارها و بارها شوت‌هایی را به سمت دروازه حریف زد که باز هم با درخشش مارتینز روبرو شد. این در حالی بود که آرژانتین هم فرصت گلزنی دوباره در این نیمه را داشت اما از آن به خوبی استفاده نکرد تا مسی هم نتواند کمکی به تیمش در این دیدار کرده باشد.

در نهایت بازیکنان دو تیم به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات در این بازی رضایت دادند تا دومین بازی بدون برد آرژانتین و لیونل اسکالونی رقم خورده باشد و فشارها روی او کمی زیاد شود.

گل‌ها:

2093423
تک گل آرژانتین در این بازی روی یک ضربه شروع مجدد  در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید. دروازه‌بان نتوانست توپ را به درستی مهار کند و در ریباند و شلوغی محوطه جریمه، این نیکلاس اوتامندی بود که موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند و اولین گل تیمش و بازی را به ثمر برساند.
2093425
2093424
بازیکنان ونزوئلا در نیمه دوم بارها برای باز کردن دروازه آرژانتین تلاش کردند اما در دقیقه ۶۵ یفرسون سوتلدو توپ را از آن خود کرد و پس از ناکامی در شوت زدن به سمت دروازه حریف سعی کرد آن را برای دیگر بازیکنان حاضر در محوطه جریمه سانتر کند و سالومون روندون به خوبی از این موقعیت استفاده کرد و با یک ضربه سر تماشایی توانست دروازه حریف را باز کند.
2093428

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه