آخرین اخبار

شکست غیر منتظره انگلیس در شب تساوی بلژیک مقابل ایتالیا


شکست غیر منتظره انگلیس در شب تساوی بلژیک مقابل ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در هفته سوم با ۲ دیدار پیگیری شد. در حساس‌ترین بازی هفته سوم گروه A از ساعت ۲۲:۱۵ تیم ملی فوتبال ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم به مصاف بلژیک رفت و در نهایت این بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید.

ایتالیا در دو دیدار نخست خود توانست حریفانش را شکست دهد و با ۶ امتیاز بالاتر از بلژیک قرار دارد و از آن سو شاگردان دومنیکو تدسکو به دنبال این بودند که اختلاف امتیاز را با ایتالیا کم کنند.

ایتالیا بازی را طوفانی شروع کرد و فدریکو دیمارکو با یک پاس عرضی زیبا توپ را به آندره آ کامبیاسو داد و با بغل پا توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۲۴ آندره آ کامبیاسو در داخل محوطه هجده قدم شوت زد و دروازه‌بان توانست توپ را دفع کند اما در ریباند متئو رتگی کار را یکسره کرد و برای دومین بار دروازه تیم بلژیک را باز کرد.

در ادامه و در دقیقه ۳۸ لورنزو پلگرینی با خطای که انجام داد ایتالیا ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. در دقیقه ۴۲ ماکسیم دی کویپر با یک شوت محکم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم در دقیقه ۶۱ لئاندرو تروسار توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند و بلژیک را از شکست نجات دهد. در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

 

تتتی

در یکی دیگر از دیدارهای حساس امشب گروه B تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی میزبان تیم ملی یونان بود که در نهایت این دیدار با برتری یونان به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند و بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ ونجلیس پاولیدیس مهاجم تیم میهمان توانست دروازه جردن پیکفورد را باز کند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۷ جود بلینگام گل تساوی سه شیرها را زد. در ثانیه‌های پایانی ونجلیس پاولیدیس برای بار دوم توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در نهایت این دیدار با برتری یونان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه